Beantwoord

Vakantie Griekenland 1 Mei gaat dat wel of niet door? En hoe werkt omboeken?

• 20 maart 2020
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Hallo Tui,

Allereerst heel veel succes met de komende periode en respect voor jullie kalmte,

dit zijn hele vreemde dagen voor ons allemaal.

Ik zou op 1 mei 8 dagen naar Kefalonia/Griekenland gaan, echter door heel het corona gebeuren zijn wij bang dat dit in het vaarwater gaat vallen, al hebben wij nog wel een beetje hoop maar die vervaagd steeds meer.

Weten jullie al iets over pakketreizen in mei? En stel dat het niet door gaat, hoe kan ik het dan omboeken? hoe werkt dat. kan ik dat zelf doen of? Ik kon dat zelf nergens vinden. alleen informatie over de versoepelde omruilgarantie.

Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt voor het lezen :)

Met vriendelijke groet,

Ralph

icon

Beste antwoord door ManoukF 22 maart 2020, 15:05

Hi @R1993,

Hartelijk dank voor je bemoedigende woorden! Ik kan mij goed voorstellen dat je vragen hebt over je reis naar Griekenland op 1 mei.

Op basis van de informatie die we nu hebben, gaat de reis nog door. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zullen indien nodig aanvullende maatregelen nemen. Wanneer je toch al twijfels hebt over je reis kun je inderdaad gebruik maken van de versoepelde omruilgarantie, je kunt je reis tot 31 mei 2020 omruilen volgens de versoepelde omruilgarantie, dit zal dus genoeg tijd voor jouw reis zijn. De uiterlijke reisdatum moet voor 31 oktober 2020 zijn. Meer informatie kun je hier vinden. Het beste kun je telefonisch contact opnemen met ons Customer Services Center via 088-088-5885 om jouw reis eventueel te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Hi @R1993,

Hartelijk dank voor je bemoedigende woorden! Ik kan mij goed voorstellen dat je vragen hebt over je reis naar Griekenland op 1 mei.

Op basis van de informatie die we nu hebben, gaat de reis nog door. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zullen indien nodig aanvullende maatregelen nemen. Wanneer je toch al twijfels hebt over je reis kun je inderdaad gebruik maken van de versoepelde omruilgarantie, je kunt je reis tot 31 mei 2020 omruilen volgens de versoepelde omruilgarantie, dit zal dus genoeg tijd voor jouw reis zijn. De uiterlijke reisdatum moet voor 31 oktober 2020 zijn. Meer informatie kun je hier vinden. Het beste kun je telefonisch contact opnemen met ons Customer Services Center via 088-088-5885 om jouw reis eventueel te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Reageer