Vraag

Stoelreservering

  • 6 juli 2020
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Beste Tui,

Op 4 augustus gaan wij op vakantie naar Marsa Alam, als dit überhaupt door gaat, nu vliegen wij ineens met Transavia (geboekt voor Tui fly met comfort class). Wij konden stoelen boeken voor de heenreis, dat heb ik wel alvast gedaan, daar heb geen bevestiging van gehad, wel betaald. Kreeg een bevestiging van ruimbagage... 

Als het goed is kan je 30 dagen van te voren ook boeken voor de terugreis maar dit gaat niet, krijg steeds de melding inloggen niet mogelijk. 

Bij Transavia zelf is deze heenvlucht niet te vinden / boeken.

 

Hoe ver van te voren geven jullie duidelijkheid ? 

 

Met vriendelijke groet,

Bianca

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1

Hi Bianca,

Via deze pagina kun je informatie vinden over alle bestemmingen die TUI weer aanbiedt, vanaf wanneer en wat de maatregelen voor deze bestemming zijn. Egypte staat hier nog niet op, maar dit kan nog veranderen voor augustus. 

Onze medewerkers bij het customer services center doen hun uiterste best om alle klanten zo goed en snel mogelijk te informeren over hun reis. Als er wijzigingen zijn in je boeking of je boeking wordt geannuleerd dan laten we je dat z.s.m. weten. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen. Omdat er momenteel veel wijzigingen zijn, informeren we klanten op basis van vertrektdatum. Momenteel worden alle reizigers met vertrekdatum t/m 28 juli gecontact door een medewerker als er een wijziging is. Klanten met een vakantie later in het seizoen vragen we nog even geduld te hebben.

Als de vlucht wordt uitgevoerd door Transavia in plaats van TUI fly, kun je de stoelen alleen via Transavia reserveren. Bij wijzigingen proberen wij de stoelreservering om te zetten naar een gelijke stoel op de nieuwe vlucht of in de nieuwe klasse. Lukt dit niet, dan betalen wij het betaalde bedrag terug. U kunt dan zelf een nieuwe stoelreservering maken. Ook bij annuleringen betalen wij het betaalde bedrag terug.

Groeten,

Tessel

Reageer