Vraag

nog steeds niks gehoord

• 15 juni 2020
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Goedemiddag,

Onze reis staat geboekt op 10 juli naar lesbos, jullie hadden gezegd reizen tot er met 14 juli antwoord te geven of het door zou gaan of geannuleerd wordt en dit  zou tui voor 14 juni laten doen, het is nu 15 juni en nog steeds geen antwoord.

de reis van mijn ouders naar lesbos is twee weken geleden al geannuleerd en die hadden vertrek op 3 juli dus lijkt mij dan toch wel duidelijk dat jullie niet van plan zijn naar lesbos te vliegen en onze reis van 10 juli dus ook niet door gaat. Wij moeten aanstaande donderdag betalen en gaan dat dus niet doen om vervolgens die vrijdag of die week daarop te horen dat onze reis toch is geannuleerd. Wij willen graag wat anders ondernemen. Dus laat het ons nu gewoon weten! 

met vriendelijke groet 

fam Brigitha 

5 reacties

Ik sluit me hierbij aan, wij vertrekken 12 juli naar Kreta en moeten as vrijdag de totale reissom gaan betalen, 3 weken voor vertrek. Nog niets vernomen wat TUI gaat doen en wil ook niet betalen en dan te horen krijgen dat er geannuleerd gaat worden. Het lijkt me ook niet dat dit doorgaat.

Gr colinda

Wij hebben net mail ontvangen dat onze reis is geannuleerd! Aangezien wij onze reis nog niet hebben betaald, Is de voucher dus niet van toepassing 

misschien handig om dat ook in een mail te zetten voor de mensen die hun reis nog niet hebben betaald.en de voucher Dus niet van toepassing is!  Want jullie sturen alleen informatie in de mail over het ontvangen van een voucher maar dit is alleen voor de mensen die hun reissom al betaald hebben! 

Ik zojuist ook de annulering ontvangen via de mail! Wordt inderdaad gesproken over voucher maar deze is niet van toepassing.

Hoi Colima’s! Gelukkig hebben we nu wel eindelijk antwoord! Ondanks dat de reis niet door gaat wens ik je fijne zomer! 

Reputatie 5
Badge +1

Dag Brigitha en Colinda,

Fijn om te lezen dat het al is opgelost. De feedback over de voucher neem ik zeker mee in ons interne overleg.

Bedankt voor jullie berichten.

Groeten,

Tessel

Reageer