Vraag

Nog altijd geen voucher.

  • 29 juni 2020
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Hallo, tijdens mijn verblijf op Curacao werd mijn terugvlucht van 29 maart geannuleerd. Vervolgens alle informatie aangeleverd voor een andere terugvlucht, echter niets meer gehoord. Heb bij KLM mijn vlucht naar Nederland moeten boeken ( voor bijna de dubbele kosten).

Ik heb helaas nog altijd geen voucher of welk bericht dan ook mogen ontvangen. Wanneer mag ik die verwachten en kan ik een claim leggen op de extra gemaakte kosten?


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Beste @Rob Blans,

Als de voucher is uitgegeven staat deze in jouw MijnTUI-omgeving in de boeking van je reis, onder het tabblad ‘voucher'.  

Ik begrijp dat het vervelend kan zijn als je je voucher nog niet hebt ontvangen. Mijn collegas bij de customer services center hebben daar meer inzicht in. Ik wil je vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze Customer Services Center. Dat kan ook via dit nummer: 088 - 088 58 85.

Vriendelijke groeten,

Dimi

Reageer