Beantwoord

Kunnen wij eerder naar huis vanuit Tenerife?

• 14 maart 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Wij zijn momenteel op vakantie op Tenerife. Spanje heeft net de noodtoestand uitgeroepen. Wij zouden maandag terugvliegen. Gaat dit gewoon door?

We hebben gisteren al geprobeerd om te boeken, maar dat kon niet.

We hebben 2 jonge kinderen thuis en wil graag maar ze toe kunnen.

icon

Beste antwoord door Marieke 15 maart 2020, 12:29

Beste @lieflief ,

Ik snap dat jullie graag snel terug willen naar jullie 2 kinderen,

De komende week (t/m 22 maart) zullen we onze reizigers ophalen die op een bestemming zijn waar inreisbeperkingen zijn opgelegd. Reizigers vliegen in principe op hun oorspronkelijk geboekte terugreisdatum terug naar Nederland met TUI fly. Mocht dat in uitzonderlijke gevallen niet lukken dan zullen wij hen daarover een bericht sturen.

Dit geldt vanzelfsprekend zo lang wij mogen vliegen van de betreffende lokale autoriteiten. Uiteraard laten we heel spoedig weten wat we zullen doen voor reizigers die na 22 maart zouden terugvliegen

Voor meer informatie verwijs ik naar het Corona Topic op de Community: https://community.tui.nl/nieuws-52/vragen-aan-tui-in-verband-met-het-coronavirus-1954#post5557

Groetjes,

Marieke

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Beste @lieflief ,

Ik snap dat jullie graag snel terug willen naar jullie 2 kinderen,

De komende week (t/m 22 maart) zullen we onze reizigers ophalen die op een bestemming zijn waar inreisbeperkingen zijn opgelegd. Reizigers vliegen in principe op hun oorspronkelijk geboekte terugreisdatum terug naar Nederland met TUI fly. Mocht dat in uitzonderlijke gevallen niet lukken dan zullen wij hen daarover een bericht sturen.

Dit geldt vanzelfsprekend zo lang wij mogen vliegen van de betreffende lokale autoriteiten. Uiteraard laten we heel spoedig weten wat we zullen doen voor reizigers die na 22 maart zouden terugvliegen

Voor meer informatie verwijs ik naar het Corona Topic op de Community: https://community.tui.nl/nieuws-52/vragen-aan-tui-in-verband-met-het-coronavirus-1954#post5557

Groetjes,

Marieke

Reageer