Vraag

Klacht over stoelreservering

• 15 juli 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

• Verkenner
  • 1 reactie

Een tijdje nadat ik mijn stoelen heb gereserveerd en betaald kreeg ik het bericht dat er geen plek meer was in mijn geboekte klasse.

Best krom want de stoelen waren gewoon beschikbaar, bovendien zelfs nog vele andere stoelen binnen de comfort class.

Oké ik krijg mijn geld terug, maar daar kan ik niet tevreden mee zijn.

Als je lang bent boek je geen comfort class omdat je decadent wil zijn, dan boek je dat omdat je gewoonweg niet opgevouwen wil/kan zitten en je knieschijven je wat waard zijn.

Ik wil graag in contact komen met iemand die daadwerkelijk bevoegdheden heeft en niet op alles wat ik zeg “dat kan niet” antwoordt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @L-R,

Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met jouw gereserveerde stoelen.

Je kunt via ons webportaal melding maken door in te loggen met jouw naam en reserveringsnummer. Wij hebben dan direct de juiste gegevens en kunnen zorgen voor een snelle afhandeling. In de meeste gevallen nemen wij telefonisch contact met je op. Mochten wij je niet kunnen bereiken, dan spreken wij je voicemail in of sturen wij een e-mail. 

Vriendelijke groet,

Dimi

Als dat had gewerkt had ik dat allang gedaan, echter krijg ik de volgende melding: “De ingevoerde combinatie van Reserveringsnummer en Achternaam hoofddeelnemer is niet gevonden.”

Via Facebook heb ik ook al een bericht gestuurd met verzoek tot terugbellen, hier is tot nu toe echter geen gehoor aangegeven.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @L-R,

Probeer contact op te nemen met onze Customer Services Center.

Dat kan via dit nummer: 088 - 088 58 85

Vriendelijke groet,

Dimi

Reageer