Vraag

Kan ik mijn vlucht naar Kaapverdië annuleren?

• 14 maart 2020
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

In België heeft Buitenlandse zaken aangeraden om niet te reizen. Wij hebben een reis geboekt vanuit Eindhoven naar Kaapverdië volgende donderdag. Kan die nog geannuleerd worden wegens overmacht?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Beste Ann en Christophe,

Voor alsnog is er voor Kaapverdië geen aangescherpt en/of negatief reisadvies. De reizen gaan door zoals gepland. Mocht er wat veranderen aan jouw reis wordt je direct geïnformeerd indien er een geldig e-mailadres en mobiel nummer in je boeking staat.

Graag verwijs ik je naar het antwoord van Marieke, zoals terug te vinden is in dit topic en hieronder.

Om antwoord te kunnen geven op de vragen over het Corona virus, staat er een uitgebreide FAQ op de TUI website. Hierop worden de meest gestelde vragen over het Corona virus beantwoord. Deze FAQ wordt regelmatig bijgewerkt.

TUI volgt de reisadviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Het meest actuele reisadvies voor jouw bestemming vind je op de website nederlandwereldwijd.nlHet reisadvies verschilt per bestemming en de ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Afhankelijk van de betreffende situatie zullen wij een besluit nemen en maatregelen treffen. Het welzijn, de gezondheid en de veiligheid van onze reizigers en werknemers blijven onze topprioriteit.

Groeten,

Michael

Reputatie 4
Badge +1

Beste @ann en christophe 

Er is inmiddels een bericht vanuit TUI over reizen t/m 31 maart.

Voor meer informatie verwijs ik naar het Corona Topic op de Community: https://community.tui.nl/nieuws-52/vragen-aan-tui-in-verband-met-het-coronavirus-1954#post5557

Met vriendelijke groet,

Marieke

Reageer