Beantwoord

Ik wil een nieuwe reis boeken, maar ik heb mijn voucher nog niet?

• 21 maart 2020
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Wij zouden normaal op 4 april vertrekken naar Curaçao 

Nu alles geannuleerd is tot 30 april hebben we mail gehad dat we voucher zouden krijgen.

Is er een mogelijkheid om nu al terug te boeken en de voucher achteraf in te geven?

De prijzen staan gunstig voor de periode die wij willen boeken.

icon

Beste antwoord door Mark 21 maart 2020, 17:34

Beste @Mano,

Fijn dat je een nieuwe boeking bij TUI wilt maken! Je ontvangt de voucher binnen circa twee weken. Uiteraard kan je nu al een nieuwe boeking maken. Je hebt de voucher pas nodig bij de aanbetaling. De aanbetaling dient binnen tien dagen na het moment van boeken, indien de reis later dan 42 dagen voor vertrek plaats vindt, worden voldaan. Het kan dus zijn dat het moment waarop je de voucher ontvangt en het moment waarop de aanbetaling moet worden voldaan, elkaar net kruisen.

Dank voor je vertrouwen in TUI!

Groetjes,

Mark

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Mano,

Fijn dat je een nieuwe boeking bij TUI wilt maken! Je ontvangt de voucher binnen circa twee weken. Uiteraard kan je nu al een nieuwe boeking maken. Je hebt de voucher pas nodig bij de aanbetaling. De aanbetaling dient binnen tien dagen na het moment van boeken, indien de reis later dan 42 dagen voor vertrek plaats vindt, worden voldaan. Het kan dus zijn dat het moment waarop je de voucher ontvangt en het moment waarop de aanbetaling moet worden voldaan, elkaar net kruisen.

Dank voor je vertrouwen in TUI!

Groetjes,

Mark

Reageer