Vraag

Ik heb mijn boeking nog niet betaald, moet ik dat nu doen?

• 17 maart 2020
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Ik heb een vakantie geboekt voor de meivakantie, maar heb nog niet betaald. Kan ik mijn reis nog annuleren zonder te betalen? Ik ben een reiziger die naar Turkije wil, maar Turkije laat geen mensen toe (ook niet als mijn reis op 26 april aanvangt, ga ik vanuit). Dat betekent dat TUI niet kan leveren en dus ben ik niet verplicht te betalen, toch?

1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hi @jacravensbergen

Ik heb je net al een reactie gestuurd, op een eerdere reactie van jou bij een bericht van Forza. 

Voor Turkije is het reisadvies alweer anders dan voor Griekenland, maar tot op heden kunnen wij nog geen uitspraak doen over reizen die na 1 april vertrekken. We hopen hier na 25 maart meer informatie over te kunnen geven. Er is een kans dat er gewoon weer gereisd mag worden, maar dat kunnen we nu nog niet zeggen. 

Je zou er voor kunnen kiezen om de reis kosteloos om te boeken. Dit kan tot 22 dagen voor vertrek. Wanneer je de reis wilt annuleren, gelden hiervoor de normale annuleringsvoorwaarden. 

Meer informatie kun je terugvinden in onze FAQ. Deze wordt direct bijgewerkt zodra er meer informatie bekend is. 

Dit is alle informatie die ik nu voor je heb. Mocht je meer vragen hebben, kun je je ook richten tot ons Customer Service Center via het nummer 088 - 088 58 85 (TUI boekingen)  of 088 - 0 8858 86 (Kras boekingen). Niet om je van het kastje van de muur te sturen, maar daar kunnen ze je evt. direct helpen met het om boeken van je reis. Dat kan ik niet via de Community.

Ik dank je voor je bericht en begrip. 

Groet, ^Daisy

Reageer