Vraag

Hoe kom ik terug vanaf Bonaire?

• 21 maart 2020
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Hoi, ik ben op dit moment op Bonaire en zie tot mijn verbazing dat TUI morgen ( 21 maart) de laatste vlucht uitvoert naar Bonaire om mensen op te halen. Ik heb tot op heden nog niets vernomen van TUI dat we 27 maart niet terug zouden kunnen. Maar nog geen bericht gehad! Bij Mijn Boeking staat nu wel dat de boeking geannuleerd is. Opde site staat nog steeds dat we op de hoogte gebracht worden indien er iets veranderd. Nu begin ik hem wel langzaam te knijpen.. vliegen we nu terug met KLM? Ik hoop dat iemand iets meer weet hierover! TUI is telefonisch niet te bereiken door drukte en kost vanuit hier veel geld!!

4 reacties

Wij hebben hetzelfde probleem. Zouden de 24e vliegen. Vind het heel raar dat klm nog wel vliegt t/m 28e en dus ruim van te voren aangeeft wat de laatste vlucht is en Tui op de dag van de laatste vlucht aangeeft we vliegen niet meer. 

Wij hebben hetzelfde probleem. Zouden de 24e vliegen. Vind het heel raar dat klm nog wel vliegt t/m 28e en dus ruim van te voren aangeeft wat de laatste vlucht is en Tui op de dag van de laatste vlucht aangeeft we vliegen niet meer. 

Youri, ja communicatie van TUI is niet al te best. Ik snap dat ze het erg druk hebben met organiseren maar neem niet aan dat ze niet al eerder wisten dat ze vandaag voor het laatst op Bonaire zouden vliegen. 

Maar als het goed is heb je vandaag sms gehad om je te registreren dat je hier zit. Wij nu wel in ieder geval. Nog niet echt duidelijkheid hoe nu verder maar ik ga er wel vanuit dat ze nu gaan inventariseren hoeveel mensen er nog op de ABC eilanden zijn en die gaan bundelen in vluchten. Dat hopen we in ieder geval!

Badge

Hi @Suzanne.bielders en @Youri,

We doen ons best om zoveel mogelijk reizigers vanuit de ABC landen terug naar Nederland te brengen. We hebben te maken met een overmachtssituatie waarin we veel reizigers binnen een korte tijd terug moeten brengen naar huis. Dit betekent dat we wijzigingen in ons vluchtschema door moeten voeren. Jullie hebben als het goed is per SMS verdere informatie ontvangen over het vervolg. Mocht dit niet zo zijn, zijn jullie welkom om een privé bericht, met je boekingsnummer, te sturen op bijvoorbeeld één van de Social Media kanalen van TUI om alsnog de informatie te ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Hi @Suzanne.bielders en @Youri,

We doen ons best om zoveel mogelijk reizigers vanuit de ABC landen terug naar Nederland te brengen. We hebben te maken met een overmachtssituatie waarin we veel reizigers binnen een korte tijd terug moeten brengen naar huis. Dit betekent dat we wijzigingen in ons vluchtschema door moeten voeren. Jullie hebben als het goed is per SMS verdere informatie ontvangen over het vervolg. Mocht dit niet zo zijn, zijn jullie welkom om een privé bericht, met je boekingsnummer, te sturen op bijvoorbeeld één van de Social Media kanalen van TUI om alsnog de informatie te ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Beste Manouk, bedankt voor de info. We hebben inderdaad een SMS ontvangen en hebben het formulier ingevuld. We gaan ervan uit dat we hier niet achter gelaten worden en wachten met beetje spanning af.

Groet, Suzanne

Reageer