Beantwoord

Gaat mijn vakantie op 19 maart naar Kaapverdië door?

• 14 maart 2020
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

As donderdag 19 maart gaan wij met tui naar Kaapverdië. Maar gaat onze vakantie nog wel door....nu heel veel vluchten worden gecanceld ivm corona virus?Op Kaapverdië is het volgens mij nog corona vrij, en wat gebeurt er als we daar zijn en er komt daar in Kaapverdië toch nog een uitbraak?

icon

Beste antwoord door Mark 15 maart 2020, 15:10

Beste @Josja & @Maris,

Op dit moment worden alle pakketreizen met een vertrek t/m 31 maart door TUI geannuleerd. Er wordt momenteel met man en macht gewerkt om alles in goede banen te leiden en klanten te gaan informeren. Als het goed is krijg je vanuit TUI later vandaag per e-mail bericht over je geplande vakantie en de verdere afwikkeling. Op onze website kan je tevens de meest actuele informatie over het coronavirus terugvinden.

Door de uitbraak van het coronavirus verkeren wij momenteel in een zeer uitzonderlijke situatie. Een situatie die gevolgen met zich mee brengt waarmee we niet eerder te maken hebben gehad. Wij vragen hierin ook je begrip.

Groetjes,

Mark

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Beste Josja,

Voor alsnog is er voor Kaapverdië geen aangescherpt en/of negatief reisadvies. De reizen gaan door zoals gepland. Mocht er wat veranderen aan jouw reis wordt je direct geïnformeerd indien er een geldig e-mailadres en mobiel nummer in je boeking staat.

Graag verwijs ik je naar het antwoord van Marieke, zoals terug te vinden is in dit topic en hieronder.

Om antwoord te kunnen geven op de vragen over het Corona virus, staat er een uitgebreide FAQ op de TUI website. Hierop worden de meest gestelde vragen over het Corona virus beantwoord. Deze FAQ wordt regelmatig bijgewerkt.

TUI volgt de reisadviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Het meest actuele reisadvies voor jouw bestemming vind je op de website nederlandwereldwijd.nlHet reisadvies verschilt per bestemming en de ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Afhankelijk van de betreffende situatie zullen wij een besluit nemen en maatregelen treffen. Het welzijn, de gezondheid en de veiligheid van onze reizigers en werknemers blijven onze topprioriteit.

Groeten,

Michael

Tui moet verantwoordelijkheid nemen en net als Corendon en anderen alle uitgaande reizen cancelen net zoals Tui wel in België heeft gedaan . We kunnen dan later op een veilig moment wel gaan en brengen ook de Kaapverdische bevolking niet in gevaar. Ik ga dinsdag met mijn kwetsbare bejaarde moeder en wil natuurlijk niet vertrekken . Tui kom aub met maatregelen 

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Josja & @Maris,

Op dit moment worden alle pakketreizen met een vertrek t/m 31 maart door TUI geannuleerd. Er wordt momenteel met man en macht gewerkt om alles in goede banen te leiden en klanten te gaan informeren. Als het goed is krijg je vanuit TUI later vandaag per e-mail bericht over je geplande vakantie en de verdere afwikkeling. Op onze website kan je tevens de meest actuele informatie over het coronavirus terugvinden.

Door de uitbraak van het coronavirus verkeren wij momenteel in een zeer uitzonderlijke situatie. Een situatie die gevolgen met zich mee brengt waarmee we niet eerder te maken hebben gehad. Wij vragen hierin ook je begrip.

Groetjes,

Mark

Reageer