Vraag

Doorreizen naar Aruba niet mogelijk, kan ik worden opgehaald uit Suriname?

  • 16 maart 2020
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Beste,

 

Wij zouden (als geboekte reis) vandaag doorreizen naar Aruba om daar nog een week te verblijven en daarna naar Nederland terug te keren. Vanwege het coronavirus zijn alle vluchten vanaf Suriname gestaakt en is er geen mogelijkheid om naar Aruba te vliegen. Graag zouden wij dan direct naar Nederland terugkeren met een van de vluchten die TUI organiseert om NL’ers terug te halen. Omdat TUI aangeeft op de site dat zij reizigers zullen ophalen op hun oorspronkelijk geboekte terugreisdatum en locatie (Aruba), maar wij niet op deze locatie kunnen komen. Wat kunnen wij het beste doen?

 

Groeten en alvast bedankt. 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Beste Andries,

Welkom op de community,

Voor antwoorden op de meeste vragen over het coronavirus kun je hier vinden. 

Curaçao, Aruba, Bonaire & Sint Maarten 
Vanaf 14 maart, mogen we van de lokale autoriteiten geen nieuwe passagiers meer brengen naar Curaçao, Aruba, Bonaire en Sint Maarten. TUI zal passagiers ophalen op hun oorspronkelijk geboekte terugreisdatum. Dit blijft vooralsnog het geval tot en met 22 maart. Als reizigers zelf eerder terug willen, dan kunnen zij kosteloos omboeken indien plaats beschikbaar. Klanten kunnen omboeken via de lokale reisleiding of via het lokale TUI kantoor op Curaçao +5999 8488884 of Aruba +29 7 582 0804.  

Suriname 
De Surinaamse regering heeft besloten dat vanaf 14 maart geen passagiersvluchten meer worden toegelaten op Surinaams grondgebied. TUI zal reizigers die op dit moment in Suriname verblijven, ophalen op hun oorspronkelijk geboekte terugreisdatum. Dit blijft vooralsnog het geval tot en met 22 maart. Als reizigers zelf eerder terug willen, dan kunnen zij kosteloos omboeken indien plaats beschikbaar. Reizigers kunnen hiervoor contact opnemen met het TUI kantoor op Curaçao +5 999 848 888. 

Je zou contact kunnen opnemen met het TUI Kantoor op Curacao om te kijken of het mogelijk is om uw reis om te boeken +5 999 848 888. 

 

Groetjes,

Dimi

Beste Dimi,

Mijn vrouw heeft als terugreisdatum vrijdag 20 maart. Zij heeft gisteren van TUI een sms bericht ontvangen met de melding dat haar vlucht vanwege een losse ticket niet doorgaat. Betekent dit nu dat ze op 22 maart terugvliegt en dat ze daar nog bericht over ontvangt.

Grt en alvast bedankt,

Reageer