Vraag

Andere vluchtnummer

• 29 juli 2020
  • 8 reacties
  • 835 Bekeken

heb geboekt en bevestigd gekregen vlucht OR373 rechtstreeks naar Bonaire op 29 augustus. In mijnTui staat er nu ineens vlucht OR 367 naar Curacao en dan door naar Bonaire, precies waar we niet voor hadden gekozen. waarschijnlijk moeten we er daar ook nog uit. Is dit een fout of is die vlucht inderdaad omgezet ?

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @beers,

Welkom op de TUI Community!

Ik heb jouw vraag doorgezet naar een expert, je krijgt z.s.m. een reactie!

Groetjes,

Dimi

Reputatie 5
Badge +4

Beste @beers,

Op zaterdag 29 augustus vertrekt er een vlucht naar Bonaire met een tussenstop, met vluchtnummer OR 367. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om een vluchtwijziging te krijgen terwijl je in eerste instantie een rechtstreekse vlucht had staan. Zoals gebruikelijk bij vakantievluchten kunnen de vluchttijden wijzigen. Zowel de tijden als het vluchtschema blijven onder voorbehoud van wijzigingen.

Dank voor je begrip en alvast een heel goede reis!

Groetjes,

Mark

neem aan dat er dan geen transit kosten voor Curacao bijkomen ?

Reputatie 5
Badge +4

Beste @beers,

Ik begrijp je helaas niet. Kan je aangeven wat je bedoeld met ‘transit kosten’?

Groetjes,

Mark

curacao hato vliegveld will transit kosten heffen voor passagiers die transit zijn. als wij er uit moeten , kunnen ze dat als zodanig interpreteren en heffing opleggen

bedoel transfer.    https://bonaire.nu/2020/07/07/airport-curacao-wil-vertrekbelasting-fors-verhogen/

Reputatie 5
Badge +4

Beste @beers,

De vertrekbelasting voor intercontinentale vluchten is bij de ticketprijs inbegrepen. Omdat de vlucht enkel een tussenstop maakt op Curaçao wordt deze belasting ook niet berekend. Dit is dus niet van toepassing.

Groetjes,

Mark

thanks !

Reageer