Vraag

Zal ik mijn vakantie in juni naar Bali annuleren?

• 20 maart 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb een vraag over mijn vakantie die begin juni begint richting Bali is het slim om deze vakantie al te annuleren wegens Corona? 

mvg.

1 reactie

Reputatie 3
Badge

Beste @Wwijnen

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Het liefste zou ik willen antwoorden dat alle Corona problemen in juni opgelost zijn en je lekker op vakantie kunt naar Bali, maar dat kan ik helaas niet zeggen. 

Je kunt een aantal dingen doen in deze situatie:

• Om boeken met onze Versoepelde Omruilgarantie.

Tot en met 31 mei 2020 kunt u gebruik maken van de versoepelde omruilgarantie.  Hiermee kunt u tot één dag voor vertrek uw bestemming of vertrekdatum kosteloos aanpassen*. U kunt dan uw vakantie naar dezelfde bestemming of accommodatie naar een later moment verplaatsen, of een nieuwe vakantie naar keuze boeken. 

Als de reissom van uw nieuwe vakantie hoger wordt, dan is de meerprijs van deze vakantie voor uw eigen kosten. Als de reissom van uw nieuwe vakantie goedkoper wordt, dan betaalt TUI u het verschil terug, tot 20% van het verschil in prijs. Deze versoepelde omruilgarantie is geldig tot en met 31 mei 2020. Meer informatie lees je hier

• De reis annuleren.
    Hiervoor gelden de standaard annuleringsvoorwaarden, die terug te lezen zijn via de volgende linkjes:
    Algemene voorwaarden
    Algemene reisvoorwaarden

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 

Voor nu wens ik je een goed weekend toe & blijf gezond! 

Groet, 

Daisy 

Reageer