Beantwoord

Welke excursies zijn er via TUI te boeken in Macedonië?

In de zomer van 2019 gaan wij met TUI naar het meer van Ohrid in macedonie. Mijn vraag is welke excursies bieden jullie op deze locatie?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Man0n 17 maart 2019, 00:42

Beste Mike-95,

Zelf ben ik vorig jaar naar Ohrid geweest en het is zeker een aanrader! Macedonië is een van de mooiste landen waar ik ben geweest tot nu toe.

Er is een aardig groot aanbod van excursies, gelukkig heb ik vorig jaar wat screenshots gemaakt van deze excursies tijdens het boeken, deze heb ik voor je bijgevoegd.

Zelf zijn wij naar St. Naum geweest met de boot, wat een aanrader is.
Ook hebben we de dagexcursie naar Albanie gedaan, dit was helaas niet echt wat we verwacht hadden aangezien we niet bijzonder veel gezien hebben. Als je naar Albanie wilt kun je dus het beste zelf met de auto gaan. Het is onder andere daarom aan te raden om een auto te huren, zo zie je veel meer van dit prachtige land en ben je veel mobieler.
Als derde excursie zijn wij naar de "Lord of the Rings"/Pesna grot geweest, deze excursie staat hier niet in het lijstje, maar is een grote aanrader. Met deze excursie rij je naar het binnenland en neem je een kijkje bij een traditionele pottenbakkerij en natuurlijk de zeer indrukwekkende grot waar een ruïne van een kasteel in staat.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie, fijne vakantie gewenst!

Groetjes,

Manon

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Mike-95,

Wat een heerlijk vooruitzicht, Macedonië!
Ik ben er twee jaar geleden geweest en heb alleen maar positieve verhalen over dit land! 😁

Helaas heb ik hier geen antwoord op Mike, de reisleiding ter plaatse heeft een lijst met alle excursies die er te boeken zijn op Macedonië. Helaas beschikken wij zelf niet over deze info.
Heb je al op Google gekeken welke excursies er mogelijk zijn in dit land? Wellicht kun je een lijstje maken met de excursies die je graag wilt doen en op bestemming kijken of je deze bij de reisleiding kunt boeken.
Mocht er een excursie tussen zitten die de reisleiding niet voor je kan boeken, weten zij vaak wel waar je dit ter plaatse kunt doen bij een betrouwbare partij.

Alvast een fijne vakantie toegewenst!

Groet, Leanne
Beste Mike-95,

Zelf ben ik vorig jaar naar Ohrid geweest en het is zeker een aanrader! Macedonië is een van de mooiste landen waar ik ben geweest tot nu toe.

Er is een aardig groot aanbod van excursies, gelukkig heb ik vorig jaar wat screenshots gemaakt van deze excursies tijdens het boeken, deze heb ik voor je bijgevoegd.

Zelf zijn wij naar St. Naum geweest met de boot, wat een aanrader is.
Ook hebben we de dagexcursie naar Albanie gedaan, dit was helaas niet echt wat we verwacht hadden aangezien we niet bijzonder veel gezien hebben. Als je naar Albanie wilt kun je dus het beste zelf met de auto gaan. Het is onder andere daarom aan te raden om een auto te huren, zo zie je veel meer van dit prachtige land en ben je veel mobieler.
Als derde excursie zijn wij naar de "Lord of the Rings"/Pesna grot geweest, deze excursie staat hier niet in het lijstje, maar is een grote aanrader. Met deze excursie rij je naar het binnenland en neem je een kijkje bij een traditionele pottenbakkerij en natuurlijk de zeer indrukwekkende grot waar een ruïne van een kasteel in staat.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie, fijne vakantie gewenst!

Groetjes,

Manon

Reageer