Wat is jullie mooiste reis met TUI?

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Community!

Wat ik 1 van de leukste dingen vind om te lezen wanneer mensen zich voorstellen op de Community of bij interviews met leden is hun favoriete reis met TUI.
Er zijn zoveel mooie bestemmingen om te bezoeken, wat is jullie mooiste reiservaring met TUI? Deel het en vertel ook een beetje waarom.

Ik ben heel benieuwd.

Mijn mooiste reizen met TUI (tot nu toe 😃) zijn Cuba en Myanmar.
Cuba is een schitterend land qua natuur en bevolking en ook niet te vergelijken met andere bestemmingen. Reis hier vooral rond en overnacht ook een keer in een Casa Particular.

Myanmar is ook heel bijzonder en het toerisme staat nog redelijk in de kinderschoenen. Volgens mij sta ik op meer foto's door de bevolking genomen dan andersom. Geen handtekeningen alsjeblieft 😉.
Onvergetelijk was de ballonvaart met zonsopkomst.

Dus vertel!

Groetjes,

Travel-the-world

@Tessel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Wow Travel-the-world, dat klinkt als twee prachtige reizen! Ik ben benieuwd naar de mooiste reizen van andere community leden 🙂

Groetjes, Demi
Reputatie 3
Badge +1
Dag @Travel-the-world ,

Cuba is echt mooi, ben er dan niet met TUI geweest, maar wel in veel casas particulares overnacht.
Zo leuk, dan heb je echt contact met de bevolking 🙂.

Mijn favoriet met TUI is toch wel Curacao. De vlucht wat top geregeld met de Dreamliner en we hadden een prachtige accommodatie (Chogogo). Maar ook onze vakantie met TUI naar Mallorca was top. Daar hadden we een Adults only gedeelte, ook heerlijk als je reist zonder kids en als je dat wilde kon je wel alsnog de drukte opzoeken!

Nu alweer zin in mijn volgende vakantie ;)

Groetjes,
Marieke
Reputatie 2
Badge +2
Mijn leukste ervaring was mijn vakantie naar Blue Lagoon Village met TUI waar we een upgrade kregen naar een kamer met een jacuzzi op het balkon. Erg lekker eten, vriendelijk personeel en een heel mooi hotel.

Ik denk dat mijn mooiste ervaring naar Bonaire was, de eerste keer buiten Europa en met de Dreamliner. Mooi vliegtuig is dat! Bonaire zelf was ook erg mooi. We hadden voor de hele week een auto (aanrader!) en hebben veel rondgereden over het eiland. Vooral het natuurpark is erg mooi!

Reageer