Beantwoord

Wat is het verschil tussen Lalandia® Billund en het Lalandia® Billund 100% NL arrangement?

Weet er iemand wat het verschil is tussen beide arrangementen? IK vind er geen informatie van terug.

https://www.tui.nl/lalandia-billund-50974555/?return=1#prijzen-en-boeken
icon

Beste antwoord door Lynn 27 december 2018, 14:41

Goedemiddag SH_Lego,

Het verschil is dat je bij het 100% NL arrangement een Kidskompas bij je boeking krijgt.
Kidskompas Denemarken is een reisgids speciaal voor kinderen en staat vol praktische informatie, leuke weetjes en tips voor je gezinsvakantie in Denemarken. Indien je het arrangement boekt krijg je het Kidskompas thuisgestuurd. Mocht je voor vertrek deze niet ontvangen hebben, stuur je het reserveringsnummer en adresgegevens naar specials@tui.nl.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Groetjes Lynn

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +1
Goedemiddag SH_Lego,

Het verschil is dat je bij het 100% NL arrangement een Kidskompas bij je boeking krijgt.
Kidskompas Denemarken is een reisgids speciaal voor kinderen en staat vol praktische informatie, leuke weetjes en tips voor je gezinsvakantie in Denemarken. Indien je het arrangement boekt krijg je het Kidskompas thuisgestuurd. Mocht je voor vertrek deze niet ontvangen hebben, stuur je het reserveringsnummer en adresgegevens naar specials@tui.nl.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Groetjes Lynn
Is dit echt het enige verschil? De vakantie die ik op het oog heb is namelijk als "100% NL arrangement met Kidskompas" 2 euro goedkoper dan zonder.
Reputatie 4
Badge +4
Beste HiFi,

Speciaal voor 100% NL heeft TUI een exclusief arrangement samengesteld voor het Lalandia®️ Billund. Extra informatie omtrent het 100% NL Arrangement kan je terugvinden op de website van TUI.

Hopelijk heb ik hiermee jou vraag kunnen beantwoorden!

Groetjes,

Mark

Reageer