Sticky

Waar kan ik mijn vraag stellen?

• 9 januari 2019
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
De community is ingedeeld in verschillende categorieën. Per categorie kun je kiezen uit het subforum Accommodatie - Bestemming - of Praktisch. Kijk dus eerst goed of het topic dat je aan wilt maken bij een al bestaand subforum past. Je kunt je vragen stellen in het bijbehorende forum. Bijvoorbeeld: heb je een vraag over een accommodatie in Spanje? Maak dan een topic aan onder de categorie 'Spanje' - Accommodaties.

Hoe je een topic aanmaakt kun je in deze tutorial lezen.

Veel succes! :)

Pieter Veen

2 reacties

hallo
heb geboekt vorige maand voor om 4 maart te vertrekken via schiphol amsterdam met KLM.
nu heb ik men E-tickets aangekregen maar het enigste dat ik kan afprinten is de bijkomende informatie maar de E-tickets niet en omdat op de tickets men code staat voor in te checken voor ruimbagage of stoelreservering geraak ik bij KLM niet binnen.
iemand die me daarbij wat info over kan aanbieden
mvg Dirk
Reputatie 4
Badge +1
Hi Dirk,

Je hebt je vraag gesteld in een reactie op het topic 'waar kan ik mijn vraag stellen'. Ik raad je aan om dit topic eens goed door te lezen. Wordt je hier wijzer van? In het vervolg raad ik je aan om eerst te kijken of je vraag al eens gesteld is. Zo niet, dan kun je een nieuw topic aanmaken.

Veel succes!

Groetjes,

Pieter

Reageer