Beantwoord

Tips voor Dublin?

Reputatie 1
Badge
Hoi,

ik ga op St. Patrick's day naar Dublin komend jaar.
Aangezien we nog wat extra dagen hebben in het weekend, ben ik wel benieuwd wat de echte must sees zijn in Dublin?

Kom maar op met die gouden tips!
cheerio
icon

Beste antwoord door Nicole 19 december 2018, 14:57

Hi Fabio,

Goede keuze, Dublin! De sfeer in de stad is geweldig.

Hier komen wat tips. Misschien een aantal bekenden, maar hopelijk zit die gouden er ook voor je tussen.
Een bezoekje aan de Temple Bar mag zeker niet ontbreken, maar hier kom je vast ook al op St. Patrick’s Day om een Guinness te drinken 🍻
Als je van bier houdt is een bezoek aan de Guinness brouwerij natuurlijk ook een aanrader.
Wat dacht je van: Pannenkoeken eten bij Póg (kun je zelf samenstellen) en een bezoekje brengen aan een van de mooiste bibliotheken van Europa: The Long Room Of The Old Library At Trinity College! 🙂
Wandel eens langs de rivier de Leffe en maak een foto op Ha’Penny bridge of geniet in stadspark St. Stephens green.
Je vindt in Dublin één van de indrukwekkendste kerken van Europa: St. Patricks Cathedral

Heel veel plezier in ieder geval & cheers,
Nicole

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi Fabio,

Goede keuze, Dublin! De sfeer in de stad is geweldig.

Hier komen wat tips. Misschien een aantal bekenden, maar hopelijk zit die gouden er ook voor je tussen.
Een bezoekje aan de Temple Bar mag zeker niet ontbreken, maar hier kom je vast ook al op St. Patrick’s Day om een Guinness te drinken 🍻
Als je van bier houdt is een bezoek aan de Guinness brouwerij natuurlijk ook een aanrader.
Wat dacht je van: Pannenkoeken eten bij Póg (kun je zelf samenstellen) en een bezoekje brengen aan een van de mooiste bibliotheken van Europa: The Long Room Of The Old Library At Trinity College! 🙂
Wandel eens langs de rivier de Leffe en maak een foto op Ha’Penny bridge of geniet in stadspark St. Stephens green.
Je vindt in Dublin één van de indrukwekkendste kerken van Europa: St. Patricks Cathedral

Heel veel plezier in ieder geval & cheers,
Nicole
Reputatie 1
Badge
Hoi Nicole,
super bedankt voor de tips, hier kan ik zeker wat mee! Guinness komt met 2 vrienden zeker in orde, pannenkoeken eten zou ik denk ik niet snel op zijn gekomen;) Maar ik ga het zeker even checken - net als die library, daar heb ik al eens eerder iets over gehoord nu je het zegt...

Nogmaals dank!
groetjes
Fabian
St stephens green stopping center mooi helemaal in gietijzer nationaal museum zeker bezoekje waard en gratis,loop ook even het postkantoor binnen prachtig om te zien en bezoek de garden of remembrance met het beeld van de kinderen van king lir die in zwanen werden veranderd door de gemene stiefmoeder dus tot d dag van vandaag geen zwanen gedood mogen worden in Ierland

Reageer