Beantwoord

Op welke bestemmingen vliegt TUI met de Boeing 737 MAX?

Op welke bestemmingen vliegt TUI met de Boeing 737 MAX welke nu recentelijk 2x is gecrasht?
icon

Beste antwoord door Carmen 11 maart 2019, 16:51

Hi R00s,

De Boeing 737 MAX vliegt op meerdere bestemmingen van TUI. Voornamelijk Europesche en middellandse zeegebieden. Om voor jou na te kijken of jouw vlucht wordt uitgevoerd met dit toestel raad ik je aan contact op te nemen met ons Customer Services Center via 088 - 088 5885.

Groet,

Carmen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +3
Hi R00s,

De Boeing 737 MAX vliegt op meerdere bestemmingen van TUI. Voornamelijk Europesche en middellandse zeegebieden. Om voor jou na te kijken of jouw vlucht wordt uitgevoerd met dit toestel raad ik je aan contact op te nemen met ons Customer Services Center via 088 - 088 5885.

Groet,

Carmen
Als TUI blijft vliegen met deze onzekerheid terwijl meerdere landen de toestellen uit voorzorg aan de grond houden dan lopen er vele klanten weg.
Reputatie 2
Badge
Beste R00S,

Wij kunnen bevestigen dat onze 737 MAX 8 toestellen in Nederland en België aan de grond blijven. Reizigers die in de komende dagen zouden vliegen met een TUI Fly 737 MAX worden met een ander toestel vervoerd. Voor meer informatie wat dit betekent voor jouw vlucht verwijs ik je graag door naar de faq op onze website: https://www.tui.nl/klantenservice/?faqnodeid=15724.

Groeten,
Tessel

Reageer