Vraag

Mijn vakantie is geannuleerd door TUI, wat nu?

• 15 maart 2020
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Gisteren mail van Tui ontvangen dat onze reis naar spanje, vertrek maandag 16 maart, geannuleeerd is. Via mijntui zou ik mijn geld kunnen terugkrijgen door mijn rekeningnummer in te voeren. Maar bij de betalingsgegevens heb ik die nogelijkheid helemaal niet. Wat moet ik doen ? 
betreft reis die we rechtstreeks bij tui geboekt hebben

4 reacties

Beste Rens,

Ik zit met hetzelfde probleem alleen zouden wij gisteren al zijn gegaan maar op het laatste moment geannuleerd, we stonden notabene al bij de gate om te boarden,

en hoewel ik begrip heb voor de situatie is het  geen goede service om foute info in de mail met aanwijzingen te sturen en bovendien niet te reageren op live chat aanvragen om nog maar tezwijgen over de telefonische bereikbaarheid ivm onverstaanbare teksten bij het telefonisch keuze menu.

mocht je iets vernemen gelieve dit door te geven.

bij voorbaat dank Tim64

Gisteren mail van Tui ontvangen dat onze reis naar spanje, vertrek maandag 16 maart, geannuleeerd is. Via mijntui zou ik mijn geld kunnen terugkrijgen door mijn rekeningnummer in te voeren. Maar bij de betalingsgegevens heb ik die nogelijkheid helemaal niet. Wat moet ik doen ? 
betreft reis die we rechtstreeks bij tui geboekt hebben

Kan een TUI medewerker hier op reageren ?

Hoi Rien33, ik heb het zelfde probleem, kreeg op mijn vraag via de mail het volgende antwoord:

Geachte heer, mevrouw Dieke,   Via mijntui.nl kunt u dit nummer invullen en wordt het bedrag gerestitueerd. Mocht u binnen deze 2 weken vallen dan ontvangt u binnen 2 weken een tegoed voucher.

U kunt uw vragen beantwoord zien op onze website bij de corona FAQ

Fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Karin
Customer Services Center TUI   Kan op mijn tui nergens iets vinden om mijn bankrekeningnr. in te vullen.  Graag een reactie van iemand bij wie dit wel gelukt is.
Badge

Hi @Rien33, @Tim64 en @Richard57

Ik kan jullie vragen goed begrijpen. Via deze weg kan ik jullie echter niet het antwoord geven omdat dit per boeking verschillend kan zijn. Dit heeft te maken met de tijd waarop de boeking geannuleerd is door ons, wellicht is de boeking al eerder geannuleerd vanwege een negatief reisadvies bijvoorbeeld. Ik zou jullie willen adviseren contact op te nemen met ons Customer Services Center via 088 - 088 58 85 zodat ze op basis van het boekingsnummer meer informatie kunnen geven. 

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Reageer