Beantwoord

Kan ik de 15% aanbetalen voor mijn reis?

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

goedenavond ik heb net een reis geboekt en wil nu die 15% betalen met ideal heb alle gegevens binnen maar kan op dit moment alleen maar de hele reissom betalen hoe moet ik dit nu doen?
icon

Beste antwoord door Mark 28 december 2018, 00:02

Hoi Gwennie,

Heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie, toch?

Uit je bericht maak ik op dat je hebt geboekt tijdens de TUI Snelle Boekers Voordelen, een actie waarbij je geen aanbetaling hoeft te voldoen. Dit is normaliter inderdaad 15%. Bij deze actie hoeft dat echter niet, en hoef je het totale bedrag pas zes weken voor vertrek te betalen, heerlijk natuurlijk na de dure decemberdagen. Als je echter wel al een deel wenst te betalen, kan dit helaas niet via Mijn TUI per iDeal. Hier kan je alleen het volledige bedrag betalen. Je kan er wel voor kiezen om het bedrag (helaas even zelf uitrekenen alleen) per bankoverschrijving te betalen. De bankgegevens van TUI Nederland tref je rechtsboven je factuur. Doe dit onder vermelding van je boekingsnummer/factuurnummer en het bedrag staan binnen circa vijf werkdagen bijgewerkt op je reservering. Je kunt tevens langsgaan bij een reisbureau bij jou in de buurt en hier de aanbetaling via de pin betalen. Uiteraard mag je ook gewoon zes weken voor vertrek het hele bedrag voldoen, wel even op tijd een reminder in je agenda zetten!

Fijne jaarwisseling!

Groetjes,

Mark
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Gwennie,

Heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie, toch?

Uit je bericht maak ik op dat je hebt geboekt tijdens de TUI Snelle Boekers Voordelen, een actie waarbij je geen aanbetaling hoeft te voldoen. Dit is normaliter inderdaad 15%. Bij deze actie hoeft dat echter niet, en hoef je het totale bedrag pas zes weken voor vertrek te betalen, heerlijk natuurlijk na de dure decemberdagen. Als je echter wel al een deel wenst te betalen, kan dit helaas niet via Mijn TUI per iDeal. Hier kan je alleen het volledige bedrag betalen. Je kan er wel voor kiezen om het bedrag (helaas even zelf uitrekenen alleen) per bankoverschrijving te betalen. De bankgegevens van TUI Nederland tref je rechtsboven je factuur. Doe dit onder vermelding van je boekingsnummer/factuurnummer en het bedrag staan binnen circa vijf werkdagen bijgewerkt op je reservering. Je kunt tevens langsgaan bij een reisbureau bij jou in de buurt en hier de aanbetaling via de pin betalen. Uiteraard mag je ook gewoon zes weken voor vertrek het hele bedrag voldoen, wel even op tijd een reminder in je agenda zetten!

Fijne jaarwisseling!

Groetjes,

Mark
Dank je wel Mark fijn voor je snelle reactie .

Gwennie
Reputatie 1
Badge +3
Hallo Gwen,

Wellicht heb je inderdaad een reis geboekt met een Snelle boekers voordeel. Echter weet ik dit niet zeker omdat ik jouw boeking niet heb ingezien. Deze actie is namelijk geldig voor bepaalde vertrekdata en bepaalde boekingen maar niet voor alle. Bijvoorbeeld bij losse tickets is deze actie niet van kracht. Ik raad je daarvoor aan om telefonisch contact op te nemen met ons Customer Services Center via 088- 088 5885. Als jij inderdaad geboekt hebt met de snelle boekers voordelen dan is een aanbetaling niet nodig. De reizen dienen 6 weken voor vertrek geheel bij ons betaald te zijn.

Groet,

Carmen

Reageer