Beantwoord

Kan ik bagage bijboeken bij een last minute?

• 5 januari 2019
  • 2 reacties
  • 581 Bekeken

Hallo,

ik heb net een lastminute boeking gemaakt voor morgen. Nu kan ik geen bagage bijboeken omdat ik via Expedia heb geboekt, hoe nu verder? Ben ik nu verplicht de 10 euro luchthaven belasting te betalen? Want ik wil de bagage wel online bijboeken, maar is geen optie voor.

Ik hoor graag zsm.
icon

Beste antwoord door Mark 5 januari 2019, 22:12

Beste Curavis,

Als je een reservering met TUI fly hebt gemaakt en je wenst ruimbagage te reserveren, kan je met een boeking die via een derde partij is gemaakt (zoals Expedia) tot 96 uur vóór vertrek ruimbagage reserveren. Helaas is dit voor mogen dus inderdaad niet meer mogelijk. Je kan bij de check-in balie los betalen voor je ruimbagage. Naast de reguliere bagagetarieven betaal je hier nog € 10,- extra voor vanwege de administratieve handelingen die moeten worden verricht en omdat de wachttijd voor andere passagiers oploopt. Bij de incheckbalie kan je contant, met pinpas of met creditcard betalen.. Je kan dus gewoon een koffer meenemen morgen. Voor de prijzen van ruimbagage bij TUI fly verwijs ik je graag naar de website: TUI fly Ruimbagage Tarieven

Een heel fijne vakantie gewenst!

Groetjes,

Mark
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste Curavis,

Als je een reservering met TUI fly hebt gemaakt en je wenst ruimbagage te reserveren, kan je met een boeking die via een derde partij is gemaakt (zoals Expedia) tot 96 uur vóór vertrek ruimbagage reserveren. Helaas is dit voor mogen dus inderdaad niet meer mogelijk. Je kan bij de check-in balie los betalen voor je ruimbagage. Naast de reguliere bagagetarieven betaal je hier nog € 10,- extra voor vanwege de administratieve handelingen die moeten worden verricht en omdat de wachttijd voor andere passagiers oploopt. Bij de incheckbalie kan je contant, met pinpas of met creditcard betalen.. Je kan dus gewoon een koffer meenemen morgen. Voor de prijzen van ruimbagage bij TUI fly verwijs ik je graag naar de website: TUI fly Ruimbagage Tarieven

Een heel fijne vakantie gewenst!

Groetjes,

Mark
Reputatie 3
Badge +4
Hi Curavis,

Ik zie dat je vraag inmiddels door Mark is beantwoord, bedankt daarvoor! Ik heb je vraag naar topic 'start een topic' verplaatst zodat andere communityleden je vraag sneller kunnen terugvinden.

Groetjes, Demi

Reageer