Beantwoord

Hoe kan ik via e-mail contact opnemen met TUI?

• 3 juni 2020
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Hoe kan ik via email contact opnemen?

icon

Beste antwoord door Fleur 3 juni 2020, 15:17

Hi De Smet,

Je kan je misschien voorstellen dat we overladen worden met telefoontjes, e-mails en chats. Mocht je een vraag hebben over je boeking dan adviseer ik jou om telefonisch contact met ons Customer Service Center op te nemen. Dit is het meest efficiënte, zo heb je in één keer antwoord op al je vragen. Je kan ze bereiken op nummer 088 - 088 58 85. Je kan ook eventueel een afspraak maken bij één van onze TUI kantoren, ze helpen je graag!

Groet, ^Fleur

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hi De Smet,

Je kan je misschien voorstellen dat we overladen worden met telefoontjes, e-mails en chats. Mocht je een vraag hebben over je boeking dan adviseer ik jou om telefonisch contact met ons Customer Service Center op te nemen. Dit is het meest efficiënte, zo heb je in één keer antwoord op al je vragen. Je kan ze bereiken op nummer 088 - 088 58 85. Je kan ook eventueel een afspraak maken bij één van onze TUI kantoren, ze helpen je graag!

Groet, ^Fleur

Beste Fleur

Ik heb deze voormiddag telefonisch contact proberen op te nemen met jullie hoofdkantoor doch het ging met de duur worden om nog langer te blijven wachten in de rij gezien ik uit België bel.  Ik werd voorlopig geholpen door een Tui kantoor.

Mvg Anja

Beste Tui,

onze reis naar Sevilla ( vertrekdatum 15 maart ) is geannuleerd, nu snap ik dat jullie druk zijn maar wanneer krijg ik wat te horen over de voucher. zie namelijk reacties van mensen die in mei zouden vertrekken en de voucher al binnen hebben? ben wel heel benieuwd hoe nu verder omdat ik maar niets zie of hoor.

mvg Marco

Reageer