Beantwoord

Hoe kan ik mijn stoel reserveren bij Vueling?

• 24 januari 2019
  • 2 reacties
  • 1181 Bekeken

Geboekt bij TUI. Nu is onze vlucht naar Malaga omgeboekt naar Vueling. Heeft iemand een idee hoe ik stoelen kan reserveren bij Vueling? En waar kan ik het reserveringsnummer vinden (moet 6 of 8 cijfers zijn; die heb ik niet)?
icon

Beste antwoord door Mark 24 januari 2019, 16:38

Beste Gradje,

Volgens mij kan je bij Vueling geen stoelreservering maken en ook niet online inchecken. Laatstgenoemde kan pas op de luchthaven worden gedaan. Als het goed is staat deze informatie ook ergens in de Reisspecificatie die je als boekingsbevestiging hebt ontvangen of anders online op Mijn TUI. Anders kan je uiteraard altijd even contact opnemen met jouw boekingskantoor of het TUI Customer Services Center.

Alvast een heel fijne vakantie in Málaga gewenst!

Groetjes,

Mark
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hallo Gradje,

Welkom op de TUI Community en bedankt voor je vraag.
Voor deze vraag wil ik je doorverwijzen naar onshttps://088 - 088 58 85Customer Service Center of één van onze TUI reisbureaus.
Dit omdat wij wat inhoudelijke informatie nodig hebben van jouw boeking.

Groetjes, Leanne
Reputatie 4
Badge +4
Beste Gradje,

Volgens mij kan je bij Vueling geen stoelreservering maken en ook niet online inchecken. Laatstgenoemde kan pas op de luchthaven worden gedaan. Als het goed is staat deze informatie ook ergens in de Reisspecificatie die je als boekingsbevestiging hebt ontvangen of anders online op Mijn TUI. Anders kan je uiteraard altijd even contact opnemen met jouw boekingskantoor of het TUI Customer Services Center.

Alvast een heel fijne vakantie in Málaga gewenst!

Groetjes,

Mark

Reageer