Beantwoord

Hoe kan ik bagage bijboeken?

• 22 december 2018
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Badge
Hoe kan ik baggage bijboeken in de portal. Ik heb reeds een vliegticket met 20kg baggage maar ik wil bijboeken. Ik zie hiertoe geen mogelijkheid in de portal
icon

Beste antwoord door Mark 17 februari 2019, 22:21

Beste Mygy,

Je kan bij TUI fly tot 24 uur voor vertrek zelf bepalen hoeveel ruimbagage je meeneemt, mits de reservering op de website van TUI.nl, telefonisch via het TUI Customer Services Center of via een van de TUI reisbureaus is gemaakt. Mocht je via een derde partij hebben geboekt, dan kan dit tot 96 uur voor vertrek op de volgende website. Voor de prijzen omtrent het meenemen van ruimbagage verwijs ik je graag door naar de website van TUI. Indien je extra ruimbagage wenst te reserveren, kan je hiervoor contact opnemen met jouw boekingskantoor of het TUI Customer Services Center. Deze is vandaag nog tot 23:00 uur bereikbaar.

Indien je al binnen 24 uur vertrekt, dan kan je op de luchthaven de gewenste ruimbagage aanschaffen. Voor de prijzen kan je kijken op de hierboven genoemde website.

Ik wens je een fijne vlucht!

Groetjes,

Mark
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Erik,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community!
Voor informatie over het bijboeken van bagage kun je het beste even kijken naar dit FAQ artikel. Hier zie je precies hoe je extra bagage kunt bijboeken.

Groetjes, Demi
Ik wil graag onze ruimbagage doorgeven maar zie die optie niet staan in mijn Tui. Wij vliegen zaterdagmiddag terug naar Curaçao. Dus het is nog ver voor 24 uur voor vertrek. Hoe kan het dat de optie er bij mij niet tussen staat? Voor de heenreis is het wel goed gegaan.
Reputatie 1
Badge +3
Hi Merelmadelief,

ik begrijp uit jouw bericht dat jouw vlucht inmiddels al plaats heeft gevonden. Voor jouw boekingsvragen raad ik je aan telefonisch contact met ons Customer Services Center op te nemen via 088-088 5885. Dit is een snellere schakel en zij kunnen de bagage voor jou bijboeken tot 24 uur voor vertrek.
Heb je een fijne vlucht gehad?

Groet,

Carmen
ik wil extra bagage kopen ik vlieg morgen weg
Reputatie 4
Badge +4
Beste Mygy,

Je kan bij TUI fly tot 24 uur voor vertrek zelf bepalen hoeveel ruimbagage je meeneemt, mits de reservering op de website van TUI.nl, telefonisch via het TUI Customer Services Center of via een van de TUI reisbureaus is gemaakt. Mocht je via een derde partij hebben geboekt, dan kan dit tot 96 uur voor vertrek op de volgende website. Voor de prijzen omtrent het meenemen van ruimbagage verwijs ik je graag door naar de website van TUI. Indien je extra ruimbagage wenst te reserveren, kan je hiervoor contact opnemen met jouw boekingskantoor of het TUI Customer Services Center. Deze is vandaag nog tot 23:00 uur bereikbaar.

Indien je al binnen 24 uur vertrekt, dan kan je op de luchthaven de gewenste ruimbagage aanschaffen. Voor de prijzen kan je kijken op de hierboven genoemde website.

Ik wens je een fijne vlucht!

Groetjes,

Mark
Goedemiddag,

Ik wil graag ruimbagage bijboeken voor de terugvlucht. Als ik het via de website probeer, lukt dit echter niet, omdat ik de bestemming antalya niet kan aanvinken of ik word doorverwezen naar mijn boekingsoverzicht waar ik het ook niet kan regelen.

Mvg,

Sarai

Reageer