Beantwoord

Hoe kan ik aanbetalen?

• 7 januari 2019
  • 2 reacties
  • 624 Bekeken

hallo,
ik heb voor het eerst een vakantie geboekt bij tui. ik ben gewend bij andere reisorganisaties dat ik gelijk een aanbetaling overmaak via ideal, of dat ik die dan in het reisbureau gelijk betaal.
ik heb nu wel een factuur gekregen van tui. dit is van de gehele reissom.
hoe zit het met aanbetalingen? ik zou het erg vervelend vinden als ik nu niets betaal en daarom mijn vakantie word afgezegd.
icon

Beste antwoord door Demi 11 januari 2019, 13:13

Hi Lobke,

Ik zie dat je al een antwoord hebt van Simone 🙂 Ik wil hier graag nog een aanvulling op geven, een aanbetaling is namelijk afhankelijk van een aantal factoren waar je rekening mee dient te houden:

• Vindt de boeking binnen zes weken voor vertrek plaats?
  • Betreft de boeking een los vliegticket?
  • Heb je vanwege een speciale actie geen aanbetaling hoeven te betalen?
In bovenstaande gevallen dient de reissom in één keer voldaan te worden. Meer informatie kun je terugvinden op onze FAQ.

Groetjes, Demi
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Lobke,

Meestal staat op de factuur het bedrag van aanbetaling. Tui heeft soms ook acties dat er niet hoeft worden aanbetaald, was dit het geval?
Je zou ook contact op kunnen nemen met het reisbureau van je boeking of met het algemene nummer van Tui.

Groetjes, Simone
Reputatie 3
Badge +4
Hi Lobke,

Ik zie dat je al een antwoord hebt van Simone 🙂 Ik wil hier graag nog een aanvulling op geven, een aanbetaling is namelijk afhankelijk van een aantal factoren waar je rekening mee dient te houden:

• Vindt de boeking binnen zes weken voor vertrek plaats?
  • Betreft de boeking een los vliegticket?
  • Heb je vanwege een speciale actie geen aanbetaling hoeven te betalen?
In bovenstaande gevallen dient de reissom in één keer voldaan te worden. Meer informatie kun je terugvinden op onze FAQ.

Groetjes, Demi

Reageer