Er is geen beleid bij TUI met betrekking tot de Boeing 737 Max?

• 11 maart 2019
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb zojuist gebeld met TUI over mijn vertrekkende vlucht met 737 Max, volgens TUi is er geen beleid om kosteloos te annuleren en is het ook niet voornemens een ander toestel in te zetten.
Als TUI niet zelf durft te zeggen dat ze voorlopig stoppen met de MAX dan kunnen we het misschien beter samen afdwingen via pers, media en internet forums. #TuiTimeToStopMax in plaats van TuiTimeToSmile.
Dus TUI los dit probleem vandaag nog veilig op, nu kan het nog, neem je verantwoordelijkheid

4 reacties

Op welke bestemmingen vliegt TUI met de 737MAX?
Reputatie 1
Badge +3
Hi Arie_tui,

Wij volgen de ontwikkelingen nauwlettend want de veiligheid van onze passagiers en crew gaat voor alles. Wij hebben op dit moment geen aanleiding om aan te nemen dat wij onze Boeings 737 MAX niet veilig zouden kunnen inzetten, net als de andere toestellen in onze vloot. Wij blijven in nauw contact met de fabrikant en luchtvaartautoriteiten (FAA &EASA), en volgen eventuele extra aanwijzingen op.

Groet,

Carmen
Ik vind het ook onverantwoord om te vliegen met dit toestel totdat er meer bekend is. Veiligheid moet voorop staan.
Reputatie 3
Badge
Beste Arie,

Wij kunnen bevestigen dat onze 737 MAX 8 toestellen in Nederland en België aan de grond blijven. Reizigers die in de komende dagen zouden vliegen met een TUI Fly 737 MAX worden met een ander toestel vervoerd. Voor meer informatie wat dit betekent voor jouw vlucht verwijs ik je graag door naar de faq op onze website: https://www.tui.nl/klantenservice/?faqnodeid=15724.

Groeten,
Tessel

Reageer