Vraag

Contactgegevens voucher restitutie

• 24 juli 2020
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

• Verkenner
  • 1 reactie

Beste Tui,

Door de COVID-19 is onze reis naar Agadir door Tui geannuleerd. Hiervoor in plaats hebben wij een voucher gekregen echter zouden wij graag u willen verzoeken het bedrag te restitueren. Gezien de lange wachttijden via de telefoon, wil ik graag de gegevens ontvangen waar ik mijn verzoek schriftelijk per mail naar toe kan sturen. In mijn persoonlijke omgeving staat geen button als “restitutie etc” vandaar het verzoek via deze weg.

Ik zie graag uw reactie tegemoet.

Hartelijke groet,

Elise

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste @EWR,

Als jouw ticket is geannuleerd door TUI wordt de voucher binnen circa 14 dagen na dagtekening van de e-mail beschikbaar gesteld. Zodra de voucher is aangemaakt, staat deze in de Mijn TUI omgeving en kan je vanaf dat moment ook het restitutieformulier terugvinden. Het formulier is alleen beschikbaar zodra de voucher is uitgegeven. Als je afgelopen week bericht hebt ontvangen, raad ik je aan nog even te wachten en de Mijn TUI omgeving de komende periode in de gaten te houden. Het is daarnaast alleen mogelijk restitutie aan te vragen als je een los vliegticket hebt geboekt. Pakketreizen zijn uitgesloten van restitutie en kunnen pas ná de vervaldatum van de voucher worden uitbetaald.

Groetjes,

Mark

Beste Mark,

Dank je wel voor jouw reactie. Wij hebben echter alleen hotel via Tui geboekt en willen graag restitutie aanvragen voor dit bedrag. Weet jij waar ik mijn brief naar toe kan sturen? 

Hartelijke groet

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @EWR,

Je zou contact op kunnen nemen met onze Customer Services Center door een prive bericht te sturen met jouw boeknings nummer naar onze social media (Facebook/Twitter). Je zou ook kunnen bellen naar  088 - 088 58 85.

Vriendelijke groet,

Dimi

Reputatie 5
Badge +4

Beste @EWR,

Losse accommodaties vallen onder de noemer van een pakketreis. Voor deze boekingen vindt restitutie alleen plaats ná de vervaldatum van de voucher. Een directe teruggave van de voucher kan alleen worden aangevraagd indien het om een los vliegticket gaat. De voorwaarden van de voucher kan je hier terugvinden.

Groetjes,

Mark

Reageer