Beantwoord

Wat is de prijssecificatie voor de reis naar Kenia?

• 21 december 2018
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Badge
hoe kan het dat als ik een reis naar Kenia wil boeken en ik op de prijs klik van 820 euro pp voor twee volwassen en 1 kind ik een prijs er uit krijg voor een volwassene van 1218 euro en voor een kind van 970 euro ik vind dit niet kunnen een prijs aan geven van 820 en dan 1218 euro rekenen waar is de aan biedings korting en de kasa korting als ik ga rekenen van 6maal 820 plus luithaven belasting van 404 en25 boekings en het 2.5o cal kom ik toch echt op een ander bedrag dan u graag wil ik weten hoe dit kan
icon

Beste antwoord door Demi 3 januari 2019, 14:18

Hi Bodylijn50,

Bedankt voor je vraag en welkom op de community!

De uiteindelijke prijs van de reis en de specificatie hiervan staat altijd rechts uitgelijnd. Deze prijs is leidend. De tabel geeft niet altijd de meest actuele prijzen weer. Mocht je dit echt helemaal uitgezocht willen hebben, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's zodat zij samen met jou naar het gewenste hotel en de reisdata kunnen kijken en de prijzen kunnen bespreken. Het telefoonnummer is: 088 - 088 58 85.

Verder heb ik jouw vraag aangepast naar: 'Prijsspecificatie reis Kenia', zodat andere communityleden jouw vraag sneller kunnen vinden.

Groetjes, Demi
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hi Bodylijn50,

Bedankt voor je vraag en welkom op de community!

De uiteindelijke prijs van de reis en de specificatie hiervan staat altijd rechts uitgelijnd. Deze prijs is leidend. De tabel geeft niet altijd de meest actuele prijzen weer. Mocht je dit echt helemaal uitgezocht willen hebben, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's zodat zij samen met jou naar het gewenste hotel en de reisdata kunnen kijken en de prijzen kunnen bespreken. Het telefoonnummer is: 088 - 088 58 85.

Verder heb ik jouw vraag aangepast naar: 'Prijsspecificatie reis Kenia', zodat andere communityleden jouw vraag sneller kunnen vinden.

Groetjes, Demi

Reageer