Beantwoord

Op hoeveel fooiengeld moet je rekenen voor de Best of Kenia safari?

• 10 februari 2019
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Heeft iemand de safari Best of Kenia al gedaan en kun je me een indicatie geven op hoeveel fooiengeld je moet rekenen.
Ik ben gewend om dit in de informatie van de reis te vinden,maar hier zie ik het niet.
icon

Beste antwoord door Laura 13 februari 2019, 15:09

Hoi Patricia,

Zelf heb ik de reis niet gemaakt, maar ik kan wel een indicatie van de prijzen geven. Het is gebruikelijk om de cahuffeur/gids een fooi te geven aan het eind van de reis van ca. USD 5 per persoon per dag. Je dient zelf de kofferjongens een tip te geven van ca. USD 1-2. Daarnaast is het gebruikelijk om een fooi te geven als groep wanneer je hebt gegeten in een restaurant.
Hopelijk geeft dit een goede indicatie!

Groet,
Laura
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Patricia,

Zelf heb ik de reis niet gemaakt, maar ik kan wel een indicatie van de prijzen geven. Het is gebruikelijk om de cahuffeur/gids een fooi te geven aan het eind van de reis van ca. USD 5 per persoon per dag. Je dient zelf de kofferjongens een tip te geven van ca. USD 1-2. Daarnaast is het gebruikelijk om een fooi te geven als groep wanneer je hebt gegeten in een restaurant.
Hopelijk geeft dit een goede indicatie!

Groet,
Laura
Reputatie 4
Badge +4
Hi Patricia79,

Wat een gave reis, Best of Kenia Safari. 🙂
Op onze website is er geen vast bedrag genoemd voor het fooiengeld. Mocht er wel een vast bedrag zijn, zou dit op de website staan.

Wellicht is er iemand hier op de TUI Community die je kan helpen.

Groetjes, Leanne

Reageer