Beantwoord

gezondheid verklaring voor tui fly service

• 25 juli 2020
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Kreeg een reminder met de volgend tekst:3.       Vliegt u met TUI fly? Dan moet u vanaf 24 uur voor vertrek bij TUI fly Services verklaren dat u gezond bent om te reizen. Dat doet u door middel van een vinkje in uw boeking. U logt in met uw boekingsgegevens op deze site: https://nl.tuifly.com/nl/WebCheckIn  maar vrienden vliegen met tui hebben dit nooit door gekregen kok kunnen ze niks vinden  in mijn tui  over boeking vinkje

icon

Beste antwoord door marcos 27 juli 2020, 11:12

Ik heb met de klantenservice gebeld. zodra je kan inchecken (ook is het inchecken niet mogelijk) wordt deze optie geactiveerd bij je boeking in Mijn Tui.  Let op. Naast de Tui verklaring moet je ook het PLF (digitaal) formulier invullen en de RIVM (geprint) documenten bij je hebben. Mocht je ze niet hebben dan mag je NIET vliegen. 

Fijne vakantie toegewenst

Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb met de klantenservice gebeld. zodra je kan inchecken (ook is het inchecken niet mogelijk) wordt deze optie geactiveerd bij je boeking in Mijn Tui.  Let op. Naast de Tui verklaring moet je ook het PLF (digitaal) formulier invullen en de RIVM (geprint) documenten bij je hebben. Mocht je ze niet hebben dan mag je NIET vliegen. 

Fijne vakantie toegewenst

Reageer