Beantwoord

Moet ik mijn reis naar Gambia in april annuleren of niet?

• 13 maart 2020
  • 3 reacties
  • 4134 Bekeken

Wij staan op het punt om onze vakantie naar Gambia te annuleren ivm Corona.

Ons vertrek is 3e week april. 
We weten natuurlijk niet hoe de Corona zich daar gaat ontwikkelen.

De gok is: nu annuleren en 1000 euro aan annulering betalen 

of wachten met annuleren totdat we meer weten?
Met de wetenschap, hoe later de annulering hoe meer kosten je betaald tot wel 60% van de reissom...😩. Wat je niet vergoed krijgt omdat het overmacht is voor de reisorganisatie.
Wat zouden jullie doen? 

icon

Beste antwoord door Michael 14 maart 2020, 18:14

Beste Milo,

Jouw zorgen kan ik met goed voorstellen. Je slaat de spijker op z'n kop: het is onzeker hoe de situatie zich ontwikkelt. Voor Gambia geldt op dit moment geen aangescherpt en/of negatief reisadvies. Reizen gaan op dit moment door naar deze bestemming zoals gepland.

Wat ik je aanraad is te wachten en kijk dagelijks op deze webpagina. Indien er iets wijzigt wordt het daar aangegeven. Ook zal TUI je informeren indien je reis aangepast wordt of niet doorgaat. Zorg er wel voor dat er een geldig 06-nummer en e-mailadres in jouw boeking staat.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Beste Milo,

Jouw zorgen kan ik met goed voorstellen. Je slaat de spijker op z'n kop: het is onzeker hoe de situatie zich ontwikkelt. Voor Gambia geldt op dit moment geen aangescherpt en/of negatief reisadvies. Reizen gaan op dit moment door naar deze bestemming zoals gepland.

Wat ik je aanraad is te wachten en kijk dagelijks op deze webpagina. Indien er iets wijzigt wordt het daar aangegeven. Ook zal TUI je informeren indien je reis aangepast wordt of niet doorgaat. Zorg er wel voor dat er een geldig 06-nummer en e-mailadres in jouw boeking staat.

Met vriendelijke groet,

Michael

Hoi,

Wij vertrekken de 8ste april ook naar Gambia. Ben benieuwd of ze hun verantwoordelijkheid gaan nemen. In België vliegt tui niet meer. Ik ga proberen onze reis om te boeken..... misschien is het 8 april ook al beter.... 

Wij hebben vooral schrik wanneer het in Afrika uitbreekt en niet meer terug kunnen of wanneer we België niet meer binnen mogen..... 

Staat in bij allerlaatste ogenblik als de reis niet door gaat kosteloos annuleren of om boeken.

Ik ga op 7april naar Gambia 

Reageer