Beantwoord

Moet je extra betalen voor een visum naar Egypte met Belgisch paspoort?

• 22 februari 2019
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Hoi, ik ben Frank en we vertrekken de eerste keer vanuit Amsterdam naar Egypte. we waren er al vaak maar dan vanuit Brussel .
Nu lees ik dat ik extra moet betalen voor een visum in Egypte ( Marsa alam ) wij zijn gewoon dat we ons roode boekje gebruiken en daar een stempel in laten zetten en in laten afmelden daar we terug keren ( zonder meerprijs …
Heeft iemand enig idee ? ik geraak er niet uit .
icon

Beste antwoord door Mark 25 februari 2019, 19:25

Beste Frank,

Ik heb laatst een soortgelijke vraag beantwoord onder het volgende topic. Hopelijk staat hier een antwoord op je vraag. Het is daarnaast wellicht raadzaam om contact op te nemen met de ambassade/het consulaat van Egypte. Deze informatie is namelijk gebaseerd op personen met de Nederlandse nationaliteit. Daarnaast ben ik zelf niet bekend met het kosteloos verkrijgen van een visum middels een 'rood boekje'.

Succes!

Groetjes,

Mark
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi First500,

Bedankt voor je bericht en welkom op de TUI Community.
Het klopt dat je moet betalen voor een visum in Egypte, dit kan ter plaatste op de luchthaven of van te voren.
Meer informatie over visa aanvragen kun je hier lezen.

Ik ben benieuwd of er meer TUI Community leden hier vragen over hebben of dat zij ervaringen willen delen 🙂.

Groetjes,
Gina
Reputatie 4
Badge +4
Beste Frank,

Ik heb laatst een soortgelijke vraag beantwoord onder het volgende topic. Hopelijk staat hier een antwoord op je vraag. Het is daarnaast wellicht raadzaam om contact op te nemen met de ambassade/het consulaat van Egypte. Deze informatie is namelijk gebaseerd op personen met de Nederlandse nationaliteit. Daarnaast ben ik zelf niet bekend met het kosteloos verkrijgen van een visum middels een 'rood boekje'.

Succes!

Groetjes,

Mark

Reageer