Vraag

Hoe streng zijn de kledingvoorschriften voor vrouwen tijdens ontbijt, lunch en diner in Egypte?

• 27 juni 2019
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Beste allen,

Het is bijna zover! Zaterdag vliegen wij naar Egypte voor een heerlijke zonvakantie.
We lazen dat het gepast is om met het diner wat netter gekleed te zijn (lees: geen zwemkleding ed, vrouw jurkje/rokje en man shirt/blouse met korte broek knielengte). We vragen ons echter af of dit ook geldt met het ontbijt en de lunch? Of mag je dan als vrouw zijnde ook lekker een kort broekje aan met een hempje? We gaan voor de eerste keer naar Egypte, dus weten niet hoe streng dit is.

Met vriendelijke groet,

Priscilla de Hoogh

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hi Priscilla,

Bedankt voor je bericht en welkom op de TUI Community. Ik zie dat jullie inmiddels in Egypte zijn aangekomen, hoe ervaren jullie de kledingvoorschriften?
Ik ben zelf nooit op vakantie geweest naar Egypte maar ik kan me voorstellen dat het er niet zo moeilijk wordt gedaan op de resorts. Buiten de resorts zou ik je wel willen aanraden de gebruiken van het land te respecteren.

Fijne vakantie nog! 🌞

Groetjes, Demi
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Priscilla,

In principe is het bij de meeste hotels toegestaan om te ontbijten en te lunchen in een korte broek en een hemdje. Zwemkleding wordt niet op prijs gesteld. Dit kan wel verschillen per hotel in Egypte.

Groetjes,
Elia
Reputatie 4
Badge +4
Hi Priscilladeh,

Hopelijk heb je genoten van je vakantie in Egypte! ☀
Hoe heb jij de kledingvoorschriften ervaren in het hotel waar je bent verbleven? Ik kan mij voorstellen dat andere Community leden hier heel benieuwd naar zijn!
Schroom niet om een topic hierover aan te maken.

Groetjes,
Leanne

Reageer