Beantwoord

Heb je een visum nodig voor Egypte?

• 13 mei 2019
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

In ons tui bureau vertelde ze dat wij geen visum nodig hadden waar wij naartoegaan ,wel als je verder wilde .
Wij gaan naar sharm el sheikh nabq bay hotel jaz mirabel beach resort .
Moeten we nu wel of geen visum,,,,,,voor ons als klant is dit toch verwarrend ,,,,wel of niet ???
Graag hoor ik van u
icon

Beste antwoord door Denise 16 mei 2019, 11:06

Hi Maftin,

Welkom op de TUI community en het stellen van je vraag.

Ik begrijp de verwarring. Klanten die afreizen naar Egypte dienen in het bezit te zijn van een visum. Via de volgende link kun je gemakkelijk een visum aanvragen, dit neemt slechts 5 minuten in beslag. Een visum is beschikbaar vanaf €34,95 per persoon.

Succes! Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag.

Groetjes,
Denise
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hi Maftin,

Welkom op de TUI community en het stellen van je vraag.

Ik begrijp de verwarring. Klanten die afreizen naar Egypte dienen in het bezit te zijn van een visum. Via de volgende link kun je gemakkelijk een visum aanvragen, dit neemt slechts 5 minuten in beslag. Een visum is beschikbaar vanaf €34,95 per persoon.

Succes! Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag.

Groetjes,
Denise
Badge
Je hebt dus idd een visum nodig voor Egypte. Hebben wij toen bij aankomst kunnen regelen.
Ik ben inmiddels al terug een visum is niet in heel Egypte verplicht de sinai waar wij waren met het opgegeven hotel is geen visum nodig de medewerkers aan board wisten ons dit te melden terplaatse papieren ingevuld dat wij het sinai gebied niet uitgingen klaar
Kosten 0 €

Reageer