Beantwoord

Kan ik mijn pakketreis om boeken naar een reis met eigen vervoer?

• 24 maart 2020
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Hoi Tui, 

Mijn vraag: zou ik mijn pakketreis voor 3 personen naar Griekenland op 6 mei kunnen wijzigen naar een reis met eigen vervoer naar een andere bestemming binnen Europa voor 3 personen middels de omruilgarantie?

icon

Beste antwoord door TUI_Daisy 24 maart 2020, 09:47

Beste @rick s,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Je kunt zeker om boeken, alleen niet van vliegreis naar een autoreis. We hebben een versoepelde omruilgarantie waarbij je van bestemming, vertrekdatum en zelfs reisgezelschap kunt wisselen. Meer informatie hierover lees je in onze FAQ. Echter zal een vliegreis, wel een vliegreis moeten blijven. Vanuit de FAQ quote ik het volgende antwoord:

“Wanneer er een vliegreis is inbegrepen in de reis dient de vlucht met vertrek vanaf een Nederlandse luchthaven te zijn. Dit geldt zowel voor de reis die men wenst om te boeken als de nieuw gewijzigde boeking.”

Wanneer je wilt om boeken, kun je het beste telefonisch contact opnemen met ons Customer Service Center via het nummer: 088 - 088 58 85, of door contact op te nemen met je eigen reisbureau. Zij kunnen direct de juiste gegevens erbij pakken en de reis wijzigen.

Alvast een fijne reis toegewenst! 

Groet, ^Daisy

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Beste @rick s,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Je kunt zeker om boeken, alleen niet van vliegreis naar een autoreis. We hebben een versoepelde omruilgarantie waarbij je van bestemming, vertrekdatum en zelfs reisgezelschap kunt wisselen. Meer informatie hierover lees je in onze FAQ. Echter zal een vliegreis, wel een vliegreis moeten blijven. Vanuit de FAQ quote ik het volgende antwoord:

“Wanneer er een vliegreis is inbegrepen in de reis dient de vlucht met vertrek vanaf een Nederlandse luchthaven te zijn. Dit geldt zowel voor de reis die men wenst om te boeken als de nieuw gewijzigde boeking.”

Wanneer je wilt om boeken, kun je het beste telefonisch contact opnemen met ons Customer Service Center via het nummer: 088 - 088 58 85, of door contact op te nemen met je eigen reisbureau. Zij kunnen direct de juiste gegevens erbij pakken en de reis wijzigen.

Alvast een fijne reis toegewenst! 

Groet, ^Daisy

mijn volgende vraag is : we hebben niet aanbetaald, de oude reissom is 1900,- en de nieuwe reissom is 500,- , welk bedrag moet ik dan betalen?

Reputatie 3
Badge

Hi @rick s

Ik denk dat het even belangrijk is om te weten; heb je de reis om geboekt, of heb je een nieuwe reis geboekt? 

En heb je dit via het reisbureau gedaan, of zelf online? 

Ik wacht je antwoord even af. 

Groet, ^Daisy

ik heb nog niet niets gedaan, ik wil graag omboeken.

verder doe ik alles zelf online.

mvg Rick

Reputatie 3
Badge

Hi @rick s

Dan snap ik het! Alleen kun je niet zelf online om boeken, dat zal je via het reisbureau of ons Customer Service Center moeten doen, via het nummer: 088 - 088 58 85.  Zij kunnen je dan ook meer vertellen over de nieuwe kosten en wat je precies moet betalen.

Groet, ^Daisy 

ik wil alleen nog weten of je een reis kunt boeken die meer dan die 20% lager uitvalt of wat er met het verschil wordt gedaan.

Reageer