Vraag

Ik wil een nieuwe reis boeken met mijn voucher, wat als de reis dan weer geannuleerd wordt?

• 24 maart 2020
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Beste meneer of mevrouw,

Onze reis is vanzelfsprekend door het Corona virus geannuleerd. Nu zouden wij toch graag een vakantie vast willen leggen voor ergens in juni of juli.

Kan ik dit boeken met mijn voucher, stel dat tegen die tijd blijkt dat vakanties toch niet door kunnen gaan, krijg ik dan weer opnieuw een voucher?

of ben ik door de eventuele voorziene omstandigheden dan mijn geld kwijt?

ik hoor het graag!

4 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @Esmee1234567

Dank voor je bericht op onze Community. 

We kunnen nog geen uitspraak doen over reizen die gaan plaats vinden in juni of juli. Dat is uiteraard afhankelijk van de actuele situatie op dat moment. 
Wanneer blijkt dat t.z.t. de reis alsnog niet door kan gaan, zullen we opnieuw naar de mogelijkheden kijken. 

Laten we hopen dat dit allemaal snel voorbij is, jij in juni/juli op vakantie kan gaan en de Corona weer gewoon een heerlijk zomers biertje is!

Groet, ^Daisy

Hi @TUI_Daisy 

Bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat we natuurlijk nog niet weten hoe de situatie tegen die tijd zal zijn.

Maar als ik nu voor juni een vakantie boek en deze gaat niet door ben ik dan mijn geld kwijt?

Ik begrijp dat je mij niet kunt vertellen of het dan een voucher of geld terug wordt, maar ik wil even dubbel checken of we dan niet kunnen fluiten naar ons geld?;)

Reputatie 3
Badge

Hi @Esmee1234567

Ik snap dat je die zekerheid wilt hebben, maar omdat het nu nog niet ter sprake is, mag en kan ik daar nog geen uitspraak over doen. Persoonlijk, verwacht ik dat je dan opnieuw een voucher zult krijgen, maar daar is vanuit de organisatie nog geen uitspraak over gedaan, dus dat is helaas niet aan mij om te zeggen.

Het spijt me dat ik je hier geen duidelijker antwoord op kan geven. 

Groet, ^Daisy

@TUI_Daisy 

Bedankt weer voor je bericht!

Reageer