Holiday at Home Challenge

• 3 april 2020
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Community Manager TUI
  • 307 reacties

Keep dreaming!

In deze tijd verlangen we allemaal naar dat vakantiegevoel. Vliegen naar een zonnig vakantieoord zit er nu even niet in. Maar dat betekent niet dat we dat vakantiegevoel niet toch kunnen ervaren. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind……

Doe mee met de HOLIDAY AT HOME CHALLENGE! 

Denk aan een vakantiemoment dat je graag nog eens zou herbeleven en maak thuis de vakantiefoto na…

Snorkelen in bad, een romantische zonsondergang in de achtertuin, hiken in je trappenhuis of cocktails drinken voor de open haard. We weten allemaal dat het niet echt is maar het voelt gewoon even heel lekker. En als je onder de douche staat en je doet je ogen dicht, dan lijkt dat bijna op die waterval op Kos. Haal je vakantie weer terug in huis en droom weg bij de gedachte... (dat je binnenkort weer weg kunt).

Mijn collega's Ana, Carina, Liselotte, Marijke en Monique hebben alvast wat inspiratie voor je gemaakt:

Moeder-dochter holidaymoment

Op thuis-safari

Enjoy the view

Lekker pootjebaden

Hike naar het balkon

Komen de muren op je af of weet je niet meer hoe je je kinderen kunt entertainen? Of heb je gewoon NU zin in vakantie? Doe dan mee met de Holiday at Home Challenge. Creëer jouw ideale vakantiesetting thuis. Post je foto met de oorspronkelijke foto hieronder op de TUI Community, of deel hem op Instagram met @TUI Nederland en #keepdreaming.

Doe je ook mee?

Enjoy & stay safe!

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Had nooit gedacht dat ik er in het stoffige Kathmandu al helemaal Corona-proof bij liep….

Reputatie 3
Badge +1

Even geen gouden Boeddha….#keepdreaming!!

Reputatie 4
Badge

Dit jaar geen lama's knuffelen in Peru! Dan maar thuis :heart_eyes:

Reputatie 1
Badge

De surfspullen staan nog ingepakt maar het Hollandse biertje smaakt ook heerlijk! 

Proost!

Reputatie 4
Badge +1

Ook op thuissafari 1 van de big 5 gespot. Ik weet niet welke gevaarlijker is? #keepdreaming

Reageer