Er op uit in eigen wijk

• 20 april 2020
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Community Manager TUI
  • 307 reacties

Heb je al het TUI Blog gelezen: Gek op de Natuur. Zo waan je je toch in het groen (of in de bergen). Dit staat tjokvol tips hoe je nu toch lekker buiten kunt zijn.

Buiten zijn in de natuur is niet alleen fijn en ontspannend, het is ook goed tegen stress en  vermindert sombere gevoelens. Nu we massaal in en rond ons eigen huis blijven, beleven we de natuur en het buiten zijn ook anders. Zelf probeer ik iedere dag een wandeling te maken en kan ik nu extra genieten van bloeiende tulpen en fluitende vogeltjes. 

De meesten van ons blijven dicht bij huis: lekker relaxen in de tuin, een ommetje door de wijk of misschien een uitje naar een parkje in de buurt.

Op de TUI Community zijn we heel benieuwd hoe jij dit ervaart.

Hoe beleef jij de natuur in je eigen buurt?

Is er een park waar je graag naar toe gaat? Ben je aan het (binnen)-tuinieren geslagen? Haal je extra vaak bloemen in huis? Of ontdek je ineens mooie natuur in je eigen buurt die je voorheen niet opviel? Laat het ons weten in de comments!

Wandeling door het Haagse Bos

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Voordeel van wonen in Scheveningen - surfen lukt prima op 1.5m!

Reputatie 4
Badge +1

@Fabian  Wow!! Jaloers!

Tijdens een hardloopsessie in mijn buurt, kwam ik deze jonkies tegen, extra motiverend om soms even een rondje te lopen!

Reageer