Vraag

Wat gebeurd er met de meerkosten van vliegtickets?

• 27 maart 2020
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Beste allen,

Onze vakantie naar Wenen (vertrek 21 april) is geannuleerd. Hier zullen wij een voucher voor krijgen. Echter, wij hadden ook al bagage en plaatsreservering bijgeboekt, dit moest via Transavia via onze eigen boeking. Wat gebeurd er met deze kosten? Krijgen we daar ook een voucher voor? Weet iemand van jullie hoe dit werkt?

Dank alvast voor een reactie!

3 reacties

Badge

Hi @PeetSan

Allereerst welkom op de TUI Community en jammer dat jullie binnenkort niet kunnen afreizen naar Wenen. Hopelijk kunnen jullie over een tijdje toch nog gaan want Wenen is prachtig! 

Wellicht kunnen jullie op de Transavia website de stoelreservering en extra gekochte bagage ongedaan maken. Zouden jullie dit eens willen proberen? Als het niet lukt hoor ik graag weer van jullie! 

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Beste Manouk,

Helaas lukt het niet om deze extra's ongedaan te maken. We krijgen onderstaande melding.

Met vriendelijke groet,

@PeetSan 

Je boeking wijzigen

Je kunt je boeking niet via Mijn Transavia wijzigen, omdat je via een reisorganisatie of reisagent hebt geboekt. Je kunt je boeking alleen wijzigen via je reisorganisatie of reisagent.

Badge

Hi @PeetSan,

In dat geval wil ik je adviseren om contact op te nemen met Transavia zelf, en aan te geven dat het extra's zijn die je bij Transavia zelf geboekt en betaald hebt. Ik kan via deze weg niet garanderen of je hiervoor een voucher krijgt gezien dit bij Transavia ligt. Mocht je liever hebben dat wij contact opnemen, dan kan dat ook. In dat geval zou ik je willen vragen om een melding te maken op ons webportaal. Houdt er wel rekening mee dat de melding pas na de originele terugkomst datum aangemaakt kan worden. 

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Reageer