Beantwoord

Kan ik door TUI België teruggebeld worden?

  • 15 maart 2020
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Ik probeer het customer service center te bellen vanuit België, maar er zit zoveel storing op de lijn, dat het bandje met keuzemenu onverstaanbar is. Kan ik ergens vragen om vandaag nog gecontacteerd te worden ivm het omboeken van een reis?

icon

Beste antwoord door Mark 15 maart 2020, 14:46

Beste @joose,

Vervelend dat het TUI Customer Services Center vanuit België slecht bereikbaar is. Helaas is het via de TUI Community niet mogelijk om een dergelijke terugbelafspraak in te dienen of te maken. Mijn advies is om het toch te blijven proberen. Op dit moment zijn de lijnen het best bemand.

Succes en dank voor je begrip!

Groetjes,

Mark

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste @joose,

Vervelend dat het TUI Customer Services Center vanuit België slecht bereikbaar is. Helaas is het via de TUI Community niet mogelijk om een dergelijke terugbelafspraak in te dienen of te maken. Mijn advies is om het toch te blijven proberen. Op dit moment zijn de lijnen het best bemand.

Succes en dank voor je begrip!

Groetjes,

Mark

Reputatie 3
Badge

Beste @joose

 

Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met TUI België? 

Ik heb ook dit nummer eventueel voor je, misschien lukt het daar mee: 02 717 86 60
Ma-vr      08:00-22:00
Za           09:00-22:00
Zo           10:00-22:00  

Er zijn ook up to date FAQ waar je mogelijk het antwoord kan vinden op je vraag: 

TUI.be FAQ: https://www.tui.be/nl/coronavirus

TUI fly.be FAQ: https://www.tuifly.be/nl/coronavirus

 

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 

 

Groet, ^Daisy

Reageer