Beantwoord

Ik ga verhuizen naar Bonaire, kan ik nog reizen?

• 14 maart 2020
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Wij verhuizen naar bonaire, onze huisraad vertrekt 20maart en wij zouden 27maart vertrekken. Onze woning is verkocht , de sleutel moeten we voor vertrek afleveren op 27maart.

Wij kunnen nu niet vertrekken , en zitten met de handen in het haar. Begrijp wel dat het voor de veiligheid is  . Maar wat als ik omboek naar 3april en weer negatief reisadvies krijg.  Kan ik dan nog eens omboeken , en waar moeten wij verblijven zolang,we hebben ook nog hondje.

Hoop dat nieuwe eigenaar begrip heeft. En dat tui ons kan helpen

icon

Beste antwoord door Marieke 15 maart 2020, 13:03

Dag @Ggerdagg 

Ik kan me je zorgen en ongerustheid goed voorstellen,

Er is zojuist een nieuwe bericht hierover vanuit TUI gekomen. Graag verwijs ik je hiervoor naar het Corona Topic op de Community: https://community.tui.nl/nieuws-52/vragen-aan-tui-in-verband-met-het-coronavirus-1954#post5557

Afgelopen dagen en ook nu werken we overuren om met alle krachten die we hebben mensen te informeren, om te boeken, te annuleren. De grootste prioriteit hebben de reizigers die nu ter plaatse zijn en/of binnen een aantal dagen vertrekken naar gebieden wat door BuZa of door het land zelf wordt afgeraden. Dank voor uw begrip.

We hopen allemaal dat het Corona virus snel verslagen kan worden.

Met vriendelijke groet,

Marieke

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Dag @Ggerdagg 

Ik kan me je zorgen en ongerustheid goed voorstellen,

Er is zojuist een nieuwe bericht hierover vanuit TUI gekomen. Graag verwijs ik je hiervoor naar het Corona Topic op de Community: https://community.tui.nl/nieuws-52/vragen-aan-tui-in-verband-met-het-coronavirus-1954#post5557

Afgelopen dagen en ook nu werken we overuren om met alle krachten die we hebben mensen te informeren, om te boeken, te annuleren. De grootste prioriteit hebben de reizigers die nu ter plaatse zijn en/of binnen een aantal dagen vertrekken naar gebieden wat door BuZa of door het land zelf wordt afgeraden. Dank voor uw begrip.

We hopen allemaal dat het Corona virus snel verslagen kan worden.

Met vriendelijke groet,

Marieke

Reageer