Vraag

Hoe zit het met vertrek op 12 april naar Curaçao?

• 16 maart 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Welke mogelijkheden heb ik , wij zouden op 12 april vertrekken naar curacao,maar dat gaat volgens mij niet lukken.Moet ik mijn reis best annuleren of heb ik recht op een voucheur?wij willen in ieder geval iets wat in het belang is van onze en andere hun gezondheid!

2 reacties

Badge

Hi @anitam 

Ik begrijp goed dat deze situatie veel vragen oproept. Op het moment van schrijven is er voor de reizen van TUI naar Curaçao in april nog niets bekend. Het is dus helaas nog even afwachten wat voor gevolgen dit gaat hebben op toekomstige reizen. Je kan de website van TUI in de gaten houden of telefonisch contact opnemen met het TUI Customer Services Center. Echter ben ik bang dat zij op dit moment ook nog weinig informatie voor je hebben. Zodra er een beslissing wordt genomen, wordt je hier uiteraard zo snel mogelijk over geïnformeerd.

Zoals je van TUI mag verwachten wordt er met man en macht gewerkt om alle vragen te beantwoorden.

Dank voor je geduld en je begrip

Met vriendelijke groet,

Manouk 

Reputatie 5
Badge +4

Beste @anitam,

In aanvulling op @ManoukF haar bericht: uiterlijk op woensdag 25 maart wordt er een besluit genomen over alle reizen die plaatsvinden in de periode van 1 april t/m 15 april. Zodra dit bekend is, kan je dit terugvinden op de hierboven aangegeven link of wordt je per e-mail/telefonisch geïnformeerd.

Door de uitbraak van het coronavirus verkeren wij momenteel in een zeer uitzonderlijke situatie. Een situatie die gevolgen met zich mee brengt waarmee we niet eerder te maken hebben gehad. Wij vragen hierin je begrip.

Groetjes,

Mark

Reageer