Beantwoord

Onveilige situatie Curacao

• 28 juni 2020
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb twee tickets geboekt naar Curacao voor 24 juli maar wil onze vakantie gezien de onveilige situatie, rellen, grimmige sfeer etc. uitstellen naar een later moment. Wat zijn de omruilmogelijkheden? 

icon

Beste antwoord door Mark 29 juni 2020, 10:10

Beste @carlacuracao,

Ik zal je altijd aanraden om je ticket te wijzigen, helemaal omdat dit momenteel gratis is. Je ticket annuleren is namelijk altijd tegen 100% annuleringskosten, dus zit zou zonde zijn.

Je kan je ticket wijzigen naar een vertrekdatum die gelegen is voor of op uiterlijk 31 oktober 2021.

Succes!

Groetjes,

Mark

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste @carlacuracao,

Je kan je ticket bij TUI fly eenmalig kosteloos wijzigen naar een andere datum. Voor alle voorwaarden kan je hier terecht. Als je je ticket wilt omboeken kan je contact opnemen met het TUI Customer Services Center op 088 088 85 58.

Groetjes,

Mark

Beste Mark, is het ook mogelijk te annuleren? Wat zijn dan de voorwaarden? Dank je wel alvast!

Reputatie 5
Badge +4

Beste @carlacuracao,

Ik zal je altijd aanraden om je ticket te wijzigen, helemaal omdat dit momenteel gratis is. Je ticket annuleren is namelijk altijd tegen 100% annuleringskosten, dus zit zou zonde zijn.

Je kan je ticket wijzigen naar een vertrekdatum die gelegen is voor of op uiterlijk 31 oktober 2021.

Succes!

Groetjes,

Mark

Is er al een reisadvies voor Curaçao? Hier wordt niets over gemeld terwijl de spanning daar groot is.  

Reputatie 1
Badge

Beste @carlacuracao,

Wij zijn op dit moment nog steeds van plan om vanaf 2 juli weer naar Curacao te vliegen. Houd a.u.b. deze pagina in de gaten voor mogelijke updates.

Je zou ook de website van de ministerie van buitenlandse zaken in de gaten kunnen houden voor updates over het reisadvies voor Curacao. https://www.nederlandwereldwijd.nl/

Vriendelijke groet,

Dimi

Mijn vlucht is helaas geannuleerd en ik heb een formulier ingevuld met verzoek om door jullie gebeld te worden. Enig idee wanneer dit gebeurt? Ik moet namelijk nu ook mijn locatie annuleren of omzetten en wil graag weten of ik mijn ticket kan omruilen naar mei volgend jaar. Dank! CC

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Carla,

Wat jammer dat je vlucht is geannuleerd.

Ik weet niet wanneer je precies wordt terug gebeld. Het is momenteel erg druk op ons customer services center, dus het kan zijn dat dit even duurt. 

Als je vlucht door TUI is geannuleerd, dan ontvang je een voucher waarmee je een nieuwe reis kunt boeken. We streven ernaar om voucher binnen 2 weken na annulering uit te geven. Je vind de voucher in je MijnTUI omgeving in het tabblad 'voucher’ van de betreffende boeking.

Vriendelijke groeten,

Tessel

Dank je wel, ik ben toevallig einde middag  gebeld en het is super goed opgelost!  

Reageer