Vraag

Hoe zit het met mijn reis naar Curaçao op 20 mei?

• 13 maart 2020
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Ik heb via tui op 20 mei een vakantie naar curaçao geboekt. Wat gebeurd er wanneer er negatief reisadvies is , of er simpelweg niet gevlogen wordt? Ik heb geen annuleringsverzekering afgesloten , maar dit ligt voor de rest buiten mijn macht . Hoe zit het met de kosten vd vakantie ?

3 reacties

Om hier op aan te haken, halen jullie nog wel passagiers op die daar nu zijn?

Reputatie 3
Badge +2

Beste Denise en Manon,

Mijn advies om een kijkje te nemen op onze speciaal aangemaakte pagina over het Corona virus. Klik hier. Voor vertrekdata in mei is nog niets bekend, deze reizen gaan voor alsnog door.

As we speak is dit de laatste info, maar de eerder genoemde pagina wordt dagelijks bijgewerkt dus houd het goed in de gaten:

Q: Wat is de laatste status van vluchten naar Curacao, Aruba en Bonaire?

A: Vanaf vandaag 14 maart, mogen we van de lokale autoriteiten geen nieuwe passagiers naar Curacao, Aruba en Bonaire meer brengen. Onze vluchten zullen heen leeg vliegen en passagiers ophalen op hun oorspronkelijk geboekte terugreisdatum. Dit tot nader order, er is nog geen duidelijke einddatum aan te geven. Mochten reizigers eerder terug moeten, dan krijgen zij van ons bericht. Mochten reizigers zelf eerder terug willen, dan is dit tegen aanschaf van een nieuw ticket en indien plaats beschikbaar. 

Met vriendelijke groet,

Michael

Nou dus mooi niet! Vliegticket geannuleerd!

Reageer