Beantwoord

Wat is het reisadvies voor Tunesië?

• 26 januari 2019
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Hoi!
Ik denk er aan weer eens naar Tunesië te gaan. Vrienden zijn er vorig jaar geweest en vonden het heerlijk daar. Ikzelf ben er zeker 12 x geweest dus ken t land wel, maar dat was voor de aanslagen.
Ik weet niet of ik me veilig zal voelen na die laatste aanslag op het strand.
Zou t superleuk vinden er weer eens heen te gaan dat wel.
Iemand er geweest onlangs, of er een idee over?
Barbara
icon

Beste antwoord door Esmeralda 28 januari 2019, 09:39

Hi Barbara,

Wat leuk dat jullie weer naar Tunesië willen gaan. Op dit moment hebben wij geen negatief reisadvies voor Tunesië. Het ministerie van Buitenlandse Zaken helpt met de voorbereiding van de reis.Het reisadvies is gebaseerd op informatie van de Nederlandse ambassade of consulaat, inlichtingendiensten, vertegenwoordigingen van andere landen, lokale autoriteiten, bedrijven en andere organisaties. Het hoofddoel van een reisadvies is het informeren over de veiligheid in een land. Daarnaast staan er algemene en praktische tips in het reisadvies. Voor meer informatie verwijzen wij naar de volgende website.

Met vriendelijke groet,
Esmeralda
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2
Hi Barbara,

Wat leuk dat jullie weer naar Tunesië willen gaan. Op dit moment hebben wij geen negatief reisadvies voor Tunesië. Het ministerie van Buitenlandse Zaken helpt met de voorbereiding van de reis.Het reisadvies is gebaseerd op informatie van de Nederlandse ambassade of consulaat, inlichtingendiensten, vertegenwoordigingen van andere landen, lokale autoriteiten, bedrijven en andere organisaties. Het hoofddoel van een reisadvies is het informeren over de veiligheid in een land. Daarnaast staan er algemene en praktische tips in het reisadvies. Voor meer informatie verwijzen wij naar de volgende website.

Met vriendelijke groet,
Esmeralda
Wij gaan voor het eerst naar tunesië met 7 personen heb de buitenland app aangemaakt en ons daar regegisteerd met naam worden we gewaarschuwd als er iets is en kunnen we daar ook voor hulp terecht
Reputatie 4
Badge +4
Hi @Geertje,

Je kunt in de app van TUI contact opnemen met de lokale reisleiding. Ik zou je voorafgaand aan de reis willen aanraden om de informatie van Buitenlandse Zaken in de gaten te houden. Als er echt wat aan de hand zal zijn als jullie ter plaatse zijn, worden jullie gecontacteerd.

Groetjes, Demi

Reageer