Beantwoord

Hoe lang is mijn voucher geldig?

• 19 maart 2020
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Als ik een voucher krijg voor mijn reis die ( naar alle waarschijnlijkheid want ik vlieg 6 april) , tot wanneer kan ik dan een reis boeken?

Ik heb namelijk een leer/arbeidsovereenkomst en krijg 3 uur van mijn baas vergoed om naar school te gaan, vanaf mei zelfs 6,5 uur. De week van goede vrijdag is voor mij de enigste week buiten de schoolvakantie om dat mijn schooldag uitvalt en daarom kon ik 7 dagen weg. Ik zou dan ook pas volgend jaar met goede vrijdag weer deze mogelijkheid hebben. Ik kan niet zomaar wegblijven van school, ik heb deze uren nodig voor mijn BIG registratie. 

Hoe gaan jullie hiermee om???

Het is namelijk niet dat ik de reis niet zou willen maken, maar dan volgend jaar begin april als het weer goede vrijdag is...

icon

Beste antwoord door TUI_Daisy 19 maart 2020, 14:33

Beste @CorinavandeB

De voucher is 1 jaar geldig na datum uitgifte, maar je hoeft niet binnen het jaar op reis te gaan. 

Bijvoorbeeld: Je boekt in oktober je reis voor april 2021, dan is dit helemaal prima! Zelfs als je oktober 2021 pas op reis zou gaan, is dat geen probleem. Als je de voucher maar inzet, voordat de datum op de voucher verstreken is. 

Succes met de studie! 

Groet, ^Daisy 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Beste @CorinavandeB

De voucher is 1 jaar geldig na datum uitgifte, maar je hoeft niet binnen het jaar op reis te gaan. 

Bijvoorbeeld: Je boekt in oktober je reis voor april 2021, dan is dit helemaal prima! Zelfs als je oktober 2021 pas op reis zou gaan, is dat geen probleem. Als je de voucher maar inzet, voordat de datum op de voucher verstreken is. 

Succes met de studie! 

Groet, ^Daisy 

Hoi Daisy,

Super bedankt voor je duidelijke antwoord!

Groeten Corina

Wij hebben geboekt voor 4 april.

Nu moeten we wachten tot we een voucher krijgen om opnieuw te boeken?

De prijzen zijn gunstig en zou dit zo snel mogelijk willen herbekeken.

Reputatie 3
Badge

Beste @Mano,

Bedankt voor je bericht op onze Community.

Ik kan me voorstellen dat je direct een nieuwe reis wilt boeken. Op dit moment hebben wij er een flinke klus aan om alle geannuleerde reizen te verwerken en iedereen te voorzien van zijn voucher. Daarom hebben we het streven om dit binnen 2 weken aan iedereen te kunnen geven. Ik zou je om die reden nog heel even om je geduld en begrip willen vragen, voor deze uitzonderlijke situatie. Bedankt!

Goed weekend nog! 

Groet, ^Daisy 

Beste @Mano,

Bedankt voor je bericht op onze Community.

Ik kan me voorstellen dat je direct een nieuwe reis wilt boeken. Op dit moment hebben wij er een flinke klus aan om alle geannuleerde reizen te verwerken en iedereen te voorzien van zijn voucher. Daarom hebben we het streven om dit binnen 2 weken aan iedereen te kunnen geven. Ik zou je om die reden nog heel even om je geduld en begrip willen vragen, voor deze uitzonderlijke situatie. Bedankt!

Goed weekend nog! 

Groet, ^Daisy 

Beste Daisy 

Bedankt voor je duidelijk antwoord.

Hopelijk schieten binnen de 2 weken de prijzen dan niet de pan uit.

Wij moeten dit asap boeken omwille van de therapie die ons zoontje er gaat doen.

Mvg

Reputatie 3
Badge

Hi @Mano

Ik hoop het ook niet! 

Sterkte & blijf gezond! 

Groet, ^Daisy

Reageer