Beantwoord

Kan ik zelf een hotel kiezen bij een rondreis Kenia?

• 24 december 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

"Op de luchthaven word je verwelkomd door de reisleid(st) er. Met de transfer word je naar je strandhotel naar keuze in Mombasa gebracht. Vandaag en morgen heb je alle tijd om bij te komen van de lange vlucht. Vang alvast de eerste zonnestralen op aan het prachtige strand van Diani Beach." Voorstaande tekst staat als omschrijving bij onze reisgegevens. Ik zou graag in Baobab Resort zitten van de 2 genoemde accommodaties, kunnen wij deze keuze maken?
icon

Beste antwoord door Demi 24 december 2018, 16:43

Hi Rudy,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community!
Als ik het goed begrijp wil je graag een rondreis boeken naar Kenia? Hier heb je de keuze uit twee hotels, namelijk hotel Amani Tiwi of Baobab Beach Resort. Dit kun je helemaal onderaan bij de prijsspecificatie. Zie hier een voorbeeld.

Ik heb je vraag aangepast naar: 'Rondreis Kenia - welke keuzes hotel?' zodat andere communityleden je vraag snel kunnen vinden.

Groetjes, Demi
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hi Rudy,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community!
Als ik het goed begrijp wil je graag een rondreis boeken naar Kenia? Hier heb je de keuze uit twee hotels, namelijk hotel Amani Tiwi of Baobab Beach Resort. Dit kun je helemaal onderaan bij de prijsspecificatie. Zie hier een voorbeeld.

Ik heb je vraag aangepast naar: 'Rondreis Kenia - welke keuzes hotel?' zodat andere communityleden je vraag snel kunnen vinden.

Groetjes, Demi

Reageer