Beantwoord

Waarom heeft Kaya Belek geen recente beoordelingen?

Hallo,
Wij zijn aan het twijfelen om Kaya Belek te boeken. De prijs is aantrekkelijk maar er zijn geen recente beoordelingen ook elders niet.. Vragen ons af waarom? Ook lezen we dat het geen riu meer is. Het lijkt erop dat er iets is met dit hotel maar wat? Is er iemand die er meer over kan vertellen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Elia 2 mei 2019, 16:59

Goedemiddag Sunny,

Wat leuk dat je een vakantie naar Kaya Belek wilt boeken. Sinds 1 april 2018 is Kaya Belek geen RIU hotel meer. Helaas durf ik niet te zeggen waarom er de afgelopen maanden geen beoordelingen geplaatst zijn. Ik heb in de boekingslijst gekeken van afgelopen winter en er zijn voldoende boekingen gemaakt. Kaya Belek is een ruim opgezet hotel met vriendelijk personeel.

Groetjes,

Elia
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hi Sunny,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community. Ik begrijp dat je graag je keuze wil maken met behulp van beoordelingen van eerdere gasten. Ik heb daarom ook gevraagd of onze TUI Experts hierin kunnen duiken en jou kunnen voorzien van een antwoord.

Groetjes, Demi
Reputatie 3
Badge +1
Goedemiddag Sunny,

Wat leuk dat je een vakantie naar Kaya Belek wilt boeken. Sinds 1 april 2018 is Kaya Belek geen RIU hotel meer. Helaas durf ik niet te zeggen waarom er de afgelopen maanden geen beoordelingen geplaatst zijn. Ik heb in de boekingslijst gekeken van afgelopen winter en er zijn voldoende boekingen gemaakt. Kaya Belek is een ruim opgezet hotel met vriendelijk personeel.

Groetjes,

Elia
Bedankt elia voor je eerlijke antwoord. Ik heb de reis naar kaya inmiddels geboekt voor eind augustus met mijn man en kids .En ik hoop ontzettend dat er na de meivakantie nog goede reviews volgen. Dat het personeel vriendelijk is vind ik al wel een pluspunt! Ik las dat er altijd nog een omruilgarantie bestaat bij TUI. Dus mocht ik toch nog gekke dingen ontdekken hoop ik dat ik mag omboeken.

Mvg
Nou helaas nog steeds geen recente Nederlandse beoordelingen.. had er nu toch wel verwacht zo na de meivakantie. Helaas wel Russische recebte beoordeling zie foto's! Daar schrik ik toch wel even flink van van deze 3 fotos.

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Sunny,

Ik snap dat je schrikt van deze beelden.
Ik heb zojuist op de TUI website gekeken, en hier zijn 2 recente beoordelingen, 1 van april en 1 van mei.
Deze zijn beiden positief.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,

Elia

Wat gek als ik kijk staat alleen die van april er en niet die van mei.
Exuses hij stond op beoordeling met kinderen waardoor ik hem niet zag
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Sunny,

Fijn dat je ze nu wel beiden kunt zien.
Als er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Groetjes,

Elia
Het enige wat ik zelf ben vergeten is te vragen naar een kamer die niet te hoog is. (Ik heb 2 kinderen van 4 en 6 waarvan 1 graag klimt en ik ontzettend bang ben voor dat hij het balkon opgaat en het randje opklimt(natuurlijk houden wij het in de gaten maar een ongeluk zit in een klein hoekje). Wellicht kan ik het en week voor vertrek dit nog mailen naar het hotel zelf?
Badge +2
Hi Sunny!

Ik heb je zojuist een privĂ© bericht gestuurd! 🙂

Groetjes,
Esmeralda

Reageer